کتاب بلاغ: سیره تبلیغی شهدای روحانی

کتاب بلاغ: سیره تبلیغی شهدای روحانی

(0)

تبلیغات در نگاه امام خمینی

تبلیغات که همان شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام ان و ترسیم بدی ها و نشان دادن راه گریز و منع از ان است از اصول بسیار مهم اسلام عزیز است.

شما مسئولید پیش خدا هرکدامتان مسئولید که در هر کجا که هستید با ان کسانی که ملاقات می کنید حرف هایتان را بزنید. حالا او از شما می پذیرد یا نپذیرد کاری نداشته باشید شما این تبلیغ خودتان را بکنید و تبلیغات تاثیر دارد.

همه چیز ما از قلب انسانی شروع می شود. از این قلبی که حیوانی است، قلب انسانی. همه مسایل از قلب انسانی شروع می شود و اگر چنانچه که قلب یک سرچشمه نور و هدایتی در ان باشد زبان هم به نورانیت قلب منور می شود.

65,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 466
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

بیان سیره تبلیغی روحانیون اعزامی به مناطق جنگی و بایسته های تبلیغ در این زمینه است. در این اثر نخست به بیان اهمیت تبلیغ دینی در موضوعات مختلف به ویژه در عرصه جبهه و جنگ و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت پرداخته شده و بایسته های تبلیغ با توجه به پیشرفته شدن ابزارهای تبلیغی در زمینه بین الملل، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. نگارنده با همراه کردن اخلاق و عمل با تبلیغ دینی، احساس وظیفه کردن مبلغان دینی، استفاده از رسانه برای تبلیغ و ارتباط داشتن مداوم با نوجوانان و جوانان را از مسائل مهم در تبلیغ دینی عنوان کرده توصیه هایی در این عرصه به مبلغان دینی نموده است. وی در همین زمینه به سیره عملی و تبلیغی برخی از شهدای روحانی اشاراتی کرده و خاطراتی از آنان در این عرصه نقل کرده است.

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
5000
موضوع
شیوه های تبلیغات در اسلام
شماره کتاب شناسی ملی
3606735

دیدگاه ها (0)