شناسنامه شهید ابراهیم هادی

شناسنامه شهید ابراهیم هادی

(2)

یاران همراه ! سلام 

این کتاب با هدف آشنایی با منش و سبک زندگی شهید ابراهیم هادی تهیه و تدوین شده است . باشد که با الگو قرار دادن سیره عملی این شهید بزرگواردر تمام مراحل زندگی رستگار و عاقبت بخیر شویم .امیدواریم که در تمام مراحل زندگی ، از راه و منش شهدا بهرمند شویم و این نوشتار کوتاه بتواند در انتخاب این عزیزان به عنوان رفقای اسمانی یاریمان دهد .

 

10,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 4246
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

به نام او که در باره دوستی با شهدا ( در سوره نساء ) می فرماید : حسن اولئک رفیقا؛این ها رفیق های خوبی هستند. در سوره (آل عمران) نیز فرمودند : زنده اند، از آن ها کار بر می آید؛ چون عند ربهم یرزقون اند و آرام بخش اند. این کتاب با هدف آشنایی با منش و سبک زندگی شهید ابراهیم هادی تهیه و تدوین شده است . باشد که با الگو قرار دادن سیره عملی این شهید بزرگواردر تمام مراحل زندگی رستگار و عاقبت بخیر شویم .امیدواریم که در تمام مراحل زندگی ، از راه و منش شهدا بهرمند شویم و این نوشتار کوتاه بتواند در انتخاب این عزیزان به عنوان رفقای اسمانی یاریمان دهد .

در شناسنامه با هم می خوانیم :

دوست کوچک پدر- راه و روش ابراهیم - توسل - نماز- ورزش- دبیر نمونه - اذان - خادم مردم - امر به معروف و نهی از منکر - شجاعت - گفته های شهید هادی - خوشگل ترین شهادت - و سر انجام .

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
5000
انتشارات
نشرکتابک
شابک
978-600-7362-70-9
موضوع
شهیدان
شماره کتاب شناسی ملی
5544889
سایز
رقعی
نویسنده
معصومه ملاعلی

دیدگاه ها (0)