فلش کارت چفیه

فلش کارت چفیه

(1)

چفیه، یک تکه پارچه نیست؛ یک نماد است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. چفیه، راوی داستان های شنیدنی از مناجات های شبانه، حماسه های ناگفته، زخم های فروخورده و بدن های هزار تکه شده، است.

چفیه، حکم یک قبله نما را دارد. گاهی مسیرمان عوض می شود و قبله عاشقی را گم می کنیم. چفیه، راه را نشان می دهد تا هر چه زودتر، لبیک خود را به قافله سالار کاروان عاشورا برسانیم. همین معارفی که در تار و پود چفیه، جای گرفته است، دشمن را وادار ساخته تا طرحی بریزد و این نماد ارزشمند را از چنگ صاحبانش بدزدند. شاید به همین دلیل باشد که رهبرمان برای صیانت از فرهنگ نهفته در چفیه، لحظه ای آن را از خود جدا نمی کند.

"چفیه یعنی..."، یک مثنوی بلند و زیباست. ابیات این شعر ساده و دلنشین، ناگفته های چفیه را بر زبان قلم جاری ساخته است. آن چه که چفیه در سال های جنگ و پس از آن مشاهده کرده و آن چه که بر چفیه گذشته، همراه با درد دل ها و حسرت ها و واگویه ها، به صورتی ظریف و پرمعنا و گاه توأم با کنایه و اشاره در این مثنوی جای گرفته است.

در این مجموعه، از تصاویر و طرح های زیبا در ارتباط با حال و هوای سال های عشق و ایمان نیز استفاده شده که بر جذابیت اثر می افزاید.

10,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 347
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

مشخصات

مشخصات کلی
تولید کننده
موسسه فرهنگی هنری مطاف عشق
شمارگان
26000
نوع کاغذ
گلاسه 250 گرم
تعداد کارت
30
شیرینگ
دارد

دیدگاه ها (0)