تقویم

Calendar

مزایای تقویم رومیزی نسبت به تقویم دیواری

اگر می‌خواهید با هدف تبلیغاتی، تقویمی را هدیه بدهید، قطعاً انتخاب تقویم رومیزی گزینه بسیاری بهتری خواهد بود؛ چراکه این تقویم در دیدرس بسیاری از مشتریان شما قرار خواهد گرفت. این نوع تقویم در بیشتر مغازه‌ها، اداره‌ها و شرکت‌ها کاربرد بسیار زیادی خواهند داشت و شما می‌توانید پیام و محتوای تبلیغاتی‌ خود را بسیار راحت‌تر به آنها منتقل کنید.

تقویم‌های رومیزی از ارزشمندی بیشتری نسبت به تقویم‌های دیواری برخوردار هستند. چراکه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند و در کنار نشان دادن تاریخ، کاربردهای متنوع‌تری نیز دارند.

انواع تقویم رومیزی

تقوم رومیزی پایه‌دار: از پرطرفدارترین تقویم‌های موجود در بازار است که شما می‌توانید این تقویم‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش دهید.

تقویم‌های رومیزی پایه‌دار را در ابعاد مختلفی با توجه به درخواست سفارش‌دهنده، طراحی و چاپ می‌کنند.

اصولاً جنس پایه این مدل از تقویم‌ها یا مقوایی و یا پایه سخت (جلد سخت) است که البته در بعضی موارد ممکن است پایه‌ها از چوب یا چرم نیز ساخته شوند که در این صورت، هزینۀ ساخت آن بسیار بیشتر خواهد شد.

جالب است که بدانید این تقویم‌ها را بیشتر به صورت ماه‌شمار طراحی و چاپ می‌کنند که در این صورت دارای 12 الی 13 ورق خواهد بود. البته شما می‌توانید آن را به صورت هفتگی نیز سفارش داده و چاپ کنید.

اگر می‌خواهید برای تبلیغات خود از این مدل تقویم استفاده کنید، می‌توانید در قسمت‌های مختلفی از برگ‌ها و پایۀ این تقویم، پیام تبلیغاتی خودتان را بنویسید.

تقویم رومیزی زیر دستی: تقویم‌های زیر دستی را به صورت هفته‌شمار چاپ و آماده‌سازی می‌کنند. معمولاً ابعاد این تقویم 35×50، 30×45 و A3 است.

ویژگی خوب این مدل از تقویم‌ها این است که دارای 54 برگ هستند و شما می‌توانید در قسمت‌هایی از آن پیام‌های تبلیغاتی خود را بنویسید.

این تقویم را با پایه‌ای به نام گارد می‌سازند. گارد را می‌توان از جنس‌های مختلفی مانند گالینگور، چرم، طلق، فوم و یا چوب ساخته و برگه‌ها را به صورت سرچسب‌شده و یا فنری به آن متصل کرد.

تقویم رومیزی اداری: در واقع این نوع تقویم را شرکت‌ها به‌صورت روزشمار و عموماً در سایز 8.5×12 سانتی‌متر می‌سازند.

تقویم‌های رومیزی اداری برای هرکدام از 365 روز سال برگه‌ای جدا دارند. مدل ساخت این مدل تقویم‌ها یعنی همان صحافی‌شان، به‌صورت پانچ‌شده بر روی یک پایه قرار می‌گیرد.

این تقویم‌ها قابلیت یادداشت کردن در هرکدام از روزهای سال را نیز دارند که به آنها تقویم‌های یادداشتی نیز می‌گویند.

تقویم‌های اداری برای یادآوری قرارهای ملاقات، رویداد‌ها، تاریخ برگزاری جلسات و… بسیار مناسب هستند.

تقویم رومیزی یادداشتی

به تقویم‌های روزشمار اداری، تقویم‌های یادداشتی نیز می‌گویند. تقویم‌های رومیزی یادداشتی چون برای هر روز مشخص یک برگه یادداشت دارند، تاریخ‌های شمسی، قمری و میلادی در آنها نوشته شده و شما می‌توانید برنامه هر روز خود را در همان برگه مربوطه یادداشت کنید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تقویم‌های یادداشتی رومیزی این است که در ساخت آنها از حلقه‌های بازشونده استفاده شده است و شما هر زمانی که بخواهید در روزی خاص برگه‌ای را اضافه کنید یا برگه روزی خاص را جدا کنید، به راحتی این امکان برایتان فراهم شده است.

 

0 نظرات

ارسال نظرات