چطور میتونم بدون سرمایه از ربیع کسب درآمد کنم؟ آموزش پنل بازاریابی ربیع

سیستم بازاریابی ربیع

پیشنهاد ما به شما سیستم افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی ربیع هست. حالا چطور از ربیع پول دربیاریم؟ خیلی ساده است. کافیه فیلم آموزش رو ببینی و کار رو شروع کنی.

11 نظرات

user-img

سلام فرق برنامه بازار یابی با فروشنده شوید چیه؟ ثانیا می‌تونیم از تصاویر محصولات برای تبلیغ آنها و بازار یابی استفاده کنیم؟

محمد

14 مهر 1401 ساعت 14:34 بعد از ظهر

user-img

سلام. پنل بازاریابی در ربیع، در واقع مجموعه ای از لینک های منحصر به فرد از محصولات و دسته بندی های سایت ربیع است که به طور اختصاصی در اختیار بازاریابان قرار می‌گیرد. نشر و انتشار این لینک ها و ثبت خرید از طریق این لینک ها باعث درآمد زایی برای بازاریاب می‍شود و هر خریدی که از این طریق ثبت شود دارای پورسانت در سایت ربیع خواهد بود. استفاده از تصاویر، توضیحات و ... در سایت ربیع برای بازاریابان مجاز است. اما اگر شما تولید کننده هستید و میخواهید محصولات خودتان را در ربیع به فروش بگذارید،‌میتوانید در پنل فروشندگی یا (فروشنده شوید) ثبت نام کنید. در این پنل میتوانید تصاویر محصولاتتان،‌توضیحات، قیمت ها و... را تغییر بدید و بارگزاری کنید. باز هم برای توضیح بیشتر میتونید با شماره های سایت تماس بگیرید. 02591002425

مصطفی رحمانی

20 مهر 1401 ساعت 13:40 بعد از ظهر

user-img

سلام وقت بخیر من میتونم محصولات شما را به سایتی دیگر انتقال بدم و بعد از سفارش مشتریم از شما بخرم تا شما به آدرس مشتری ارسال کنید ،در اینصورت چگونه پورسانت به من تعلق میگیرد ؟

فروغ کریمیان

03 دی 1401 ساعت 18:46 بعد از ظهر

user-img

سلام. شما میتونین این محصولات رو روی سایت خودتان منتشر کنید و لینک خرید محصول را همان لینک بازاریابی اون محصول قرار بدید تا مشتری برای خرید اون محصول مجبور بشه که از طریق لینک شما وارد ربیع بشه و خرید کنه. روشی دیگه اینه که مشتری از خود شما محصول رو خرید میکنه و شما با استفاده از لینک بازاریابی خودتون به ربیع میاید و محصول رو از ما تهیه میکنید. روشی دیگه اینه که در سایتتون بنر تبلیغی از ربیع بزارید و لینک بازاریابی خودتون رو اونجا قرار بدید. اینطوری میتونین از ربیع کسب درآمد کنین.

سردار دلها

14 بهمن 1401 ساعت 00:24 قبل از ظهر

user-img

سلام وقتتون بخیر من یک نوجوان ۱۶ ساله هستم ، آیا میتونم به عنوان بازاریاب کار کنم ؟ و اینکه چون من زیر ۱۸ سال هستم کارت ملی ندارم ، آیا میتونم شناسنامه خودم رو بارگذاری کنم ؟

محمد جواد دانشیار

27 اسفند 1401 ساعت 17:56 بعد از ظهر

user-img

سلام بله میتوانید با استفاده از شناسنامه ثبت نام کنید

سردار دلها

08 فروردین 1402 ساعت 10:42 قبل از ظهر

user-img

سلام علیکم، خدا قوت بنده میخواستم در بازاریابی شما همکاری کنم، البته چون اطلاعی از کیفیت و ارزشگذاری در قیمت و هزینه محصولات ندارم دچار تردید هستم، لطفا توضیح بفرمایین ممنون

آیدین ذاکری

01 تیر 1402 ساعت 06:40 قبل از ظهر

user-img

سلام و عرض ادب. درست میفرمایید. فردی که میخواد معرف محصولی باشه باید از کیفیت و دقت کار، به طور شخصی اطمینان حاصل کنه. پیشنهاد ما این هست که خودتان یک محصول را خریداری کنید و کیفیت محصول را ببینید. با اپراتور پشتیبان فروشگاه تماس بگیرید و کیفیت پیگیری محصول را جویا شوید و قیمت کالاها را با سایر فروشگاه ها قیاس کنید تا اطمینان قلبی برایتان حاصل شود. درصدها و اطلاعات دیگرهم در پنل بازاریابی تان موجود است که میتوانید مشاهده بفرمایید.

سردار دلها

14 اسفند 1402 ساعت 16:07 بعد از ظهر

user-img

سلام آنقدر آهنگ رو مخ بود کلا سایت رو بوسیدم گذاشتم کنار قطع کنید بابا

علی رضایی

04 فروردین 1403 ساعت 06:27 قبل از ظهر

user-img

سلام بعد از فروش چه زمانی مبلغ همکاری در فروش به حساب واریز میشه ؟ چون بعد از خرید و تحویل موفق به حساب کاربری من نیومده

محسن حکیمی تفتی

07 فروردین 1403 ساعت 20:48 بعد از ظهر

user-img

سلام برشما. باید در پنل خودتون درخواست واریز وجه بفرمایید تا براتون واریز کنن. اگر باز هم مشکلی در این زمینه وجود داره حتما با شماره فروشگاه(02591002425) تماس بگیرید تا مشکل برطرف بشه.

سردار دلها

09 فروردین 1403 ساعت 10:29 قبل از ظهر

ارسال نظرات