دریافت بازی سفیر عشق برای کامپیوتر

بهترین بازی ساخته شده با محوریت امام حسین(ع)

بازی زیبای سفیر عشق؛ یک هیجان تکرار نشدنی!

بازی‌های رایانه‌ای را می‌توان نوعی رسانه دانست که به‌واسطه آن‌ها داستان‌های متنوعی از اقصی نقاط جهان روایت می‌شود توسعه‌دهندگان می‌توانند جهانی مجازی را برای ما شبیه‌سازی کنند و یا یک روایت تاریخی که درگذشته‌ای دور رخ‌داده را بازگو نمایند. همه ما می‌دانیم که سهم بازی‌های ایرانی در مارکت های خارجی در حدود صفر درصد است، چرا که ما نه از استودیوهای بزرگ و مجهز برخورداریم و نه به شکل جدی از توسعه‌دهندگان حمایت می‌شود اما بااین‌حال تک‌وتوک بازی‌های ویدئویی جذاب و فوق‌العاده‌ای در داخل کشور معرفی و منتشر می‌شود که گاهی اوقات انسان را به فکر وامی‌دارد، اگر توسعه‌دهندگان امکانات استودیوهای خارجی را داشته باشند، چه چیزی تولید می‌کنند! سفیر عشق یا به‌عبارتی‌دیگر Ambassador Of Love یک بازی تماماً ایرانی فوق‌العاده است که به‌واسطه داستان‌سرایی زیبا می‌تواند بازیکنانش را به هزار و چهارصد سال پیش، جایی که هنوز رویداد تاریخی بزرگ عاشورا پیش نیامده بود، ببرد. تیمی از جوانان خلاق و پرشور در مؤسسه فرهنگی آیهان مدیا در طول 5 سال تلاش کردند تا محصولی کاملاً ایرانی بر اساس متدهای جهانی را برای کاربران خود فراهم کرده تا کاربران از آنچه تجربه می‌کنند، هیجان بالایی را به دست آورده و لذت ببرند.

گیم پلی بازی ترکیبی از ژانرهای مختلف را به خود گرفته است، از ژانر هک‌اند اسلش تا نبردهای فوق‌العاده سوم شخص تا جلوه‌های دیدنی اکشن و داستانی فوق‌العاده ماجراجویانه که می‌تواند شما را در نقش شخصیت سومی به نام مهران فروبرد. بی شک این سؤال برای هرکسی پیش خواهد آمد که در سال 61 هجری، خبری از ایرانی‌ها در ماجرای عاشورا نبوده است، پس اکنون چطور بازی داستان را از نگاه کاراکتری ایرانی برای ما روایت می‌کند؟

اجازه دهید تا معرفی کوتاهی از گیم پلی داشته باشیم و در نهایت به سؤال ایجاد شده در ذهن مخاطبان پاسخ دهیم. همه ما با شخصیت حضرت مسلم ابن عقیل(ع) آشنا هستیم، سفیری که از طرف امام حسین(ع) در کوفه حضور دارد. بازیکنان علاوه بر این‌که روایتی در مورد این بخش از زندگی او خواهند دید، در قالب چند رفت‌وبرگشت یا بهتر بگوییم، گذشته و آینده نمایی، به حادثه کربلا نیز می‌پردازد. شاید احساس کنید که بازی به‌صورت مذهبی – تاریخی تهیه شده و چندان هیجانی ندارد، اما سخت در اشتباهید چرا که صحنه‌های هیجان‌انگیز اکشن و مبارزات تن‌به‌تن بسیاری در دل روایت‌های مختلف جاگذاری شده که می‌تواند بازیکن را به اوج هیجان برسانند. شما رخدادهای بازی را از منظر شخصیت جوانی به نام مهران که از دیار شیران، ایران است، مشاهده خواهید کرد.

به واسطه بازگویی خاطرات، شما در رفت‌وبرگشت‌های مختلف، می‌توانید در نقش کاراکترهای متنوعی در گیم پلی به نقش‌آفرینی مشغول شوید. در میان سلاح‌هایی که برای مبارزه با دشمنان در نظر گرفته شده است، شمشیری تیز و برنده به چشم می‌خورد که می‌توانید از آن در مبارزات رودررو و تن‌به‌تن استفاده کنید؛ اما تیرکمان نیز در دسترس خواهد بود تا در زمان‌هایی که نیاز دارید، نیروهای دشمن را از دور شکار کنید، به‌واسطه پرتاب تیر، این کار را انجام دهید. به لطف هوش مصنوعی قدرتمند بازی، شاهد این هستیم که هر دشمن دارای عملکرد و سیستم حمله و دفاعی مخصوص به خود را دارد و در کنار این موضوع، نقطه‌ضعف‌های هرکدام نیز متفاوت خواهند بود. در طول گیم پلی، شما می‌توانید برای جابه‌جایی از اسب استفاده کنید، برای دیده نشدن از مخفی‌کاری و برای عبور از برخی نقاط حساس، معماهای متنوع را حل کنید.

و اما مهران کیست و چگونه به این داستان متصل می‌شود؟ این جوان ایرانی پسر پرویز، سردار بزرگ ایرانی است که جزء اولین کسانی در کشورش بود که به اسلام گروید و در کنار پیامبر (ص) و امام علی (ع) جنگ‌ها و جان‌فشانی‌های بسیاری را انجام داده. این پسر از همراهان امام علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) است و از پدرش رزم را آموخته. او پس از صلح اما حسن به ایران بازگشت و تشکیل خانواده داد. پس از آنکه امویان پسرش را در ری به شهادت رساندند به مدائن و سپس به کوفه رفت. او در زمان ورود سفیر امام حسین (ع) یعنی مسلم بن عقیل در شهر بود. سیر حوادثی که برای مهران در طول بازی رخ می‌دهد، بستر روایت داستان مسلم بن عقیل، سفیر امام حسین (ع) برای مخاطب می‌شود تا با این واقعه تاریخی بیشتر آشنا شوند. در کنار شخصیت‌های نام‌برده، کاراکترهای بسیار دیگری از جمله مختار ابن ابی عبید ثقفی و بسیاری دیگر که در ماجرای کربلا دست داشتند، با بهترین کیفیت طراحی و شبیه‌سازی‌شده‌اند.

خرید بازی رایانه ای سفیر عشق برای کامپیوتر

در ادامه برای تهیه بازی سفیر عشق با فروشگاه ربیع همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم مورد نیاز : ویندوز 8.1 , ویندوز 8 , ویندوز 7 , ویندوز 10
پردازنده مورد نیاز : Intel Core i9
رم مورد نیاز : 8 گیگابایت
گرافیک مورد نیاز : Nvidia Geforce GTX 780
دایرکت ایکس : نسخه 11
فضای مورد نیاز : 13 گیگابایت

 

 

 

0 نظرات

ارسال نظرات