کتاب چه کسی مرا هل داد ؟

کتاب چه کسی مرا هل داد ؟

(0)

چه کسی مرا هل داد؟؛ نیم نگاهی به زندگی و اوج بندگی شهید بزرگوار عبدالعلی ولایی است.

شهید عبدالعلی ولایی در یکم فروردین 1337 در اصفهان متولد شد. ولایی در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مبارزان مطرح شهرستان اصفهان بود و پس از پیروزی انقلاب به فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر اصفهان و شهرهای اطراف پرداخت.

این شهید دفاع مقدس با شروع جنگ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و مسئول اعزام رزمندگان سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بود. کتاب «چه کسی مرا هل داد؟» مجموعه خاطراتی است از دوستان و اقوام شهید ولایی که با روایت مستقیم از شخصیت این شهید می‌توان به عمق نگاه الهی این شهید بزرگوار پی برد.
 

16,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 7613
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
ارزان ترین قیمت در فروشگاه بهشت قلم
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا
فهرست فروشندگان
بهشت قلم
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
16,000
تومان

اطلاعات بیشتر

روایت خاطرات از کودکی و نوجوانی وی و روزهای مبارزه علیه رژیم شاه آغاز می‌شود و به ترتیب زمانی به سال‌های جنگ می‌پردازد. این کتاب از چند بخش شامل پیش‌گفتار و سرآغاز، خاطرات، وصیت‌نامه و تصاویر تشکیل شده است. بخش خاطرات این کتاب از بدو تولد تا پس از شهادت او را شامل می‌شود.

برشی از کتاب:

«گوینده اعلام کرد که ارتش حزب بعث توانسته است یکی از سرداران بنام ایرانی را به هلاکت برساند. صدای گوینده قطع شد و بعد از چند دقیقه موسیقی عربی، دوباره گوینده اعلام کرد: این سردار ایرانی که «ولایی» نام داشته، در این چند سال، نقش مهمی در اعزام نیروهای ایرانی به جبهه داشته است.»

فرازی از وصیت­‌نامه شهید:

اما دوستان و خویشان دست از دامن ائمه و چهارده معصوم (علیهم­السلام) بر ندارید که هر چه ما داریم از این خانواده می‌­باشد. هر نعمت و رحمتی که به ما می‌­رسد از اهل بیت عصمت و طهارت است. خدا نکند از این خانواده جدا شوید و شما را سفارش [می­کنم] به دوستی و عشق و علاقه به این خاندان از کلام و احادیث و روایاتشان تا زیارت مرقد مقدسشان که رأس آنها زیارت قبر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. دست از یاری اسلام و انقلاب و امام و قرآن عزیزمان برندارید و برادران اهل محل، مسجد و خانواده‌­های شهدا را فراموش نکنند و انشاءالله ادامه‌­دهندگان راه شهدای اسلام باشند.

 

مشخصات

مشخصات کلی
شابک
978-600-96141-5-8
موضوع
دفاع مقدس
قطع
رقعی
تعداد صفحات
376
سال انتشار
1396
نوبت چاپ جاری
1
تاریخ ثبت اطلاعات
1398/12/21
شناسه ملی
4642211
نویسنده
هاجر صفائیه
نوع جلد
جلد نرم
وزن
452

دیدگاه ها (0)