کتاب فقط برای خدا

کتاب فقط برای خدا

(0)

خاطرات شهید مدافع حرم سعید سامانلو

سعید دی ماه سال 1360 در شهر قم متولد شد. از همان کودکی او را در کلاس های قرآن ثبت نام کردند و او با علاقه و پشتکار قرآن و تفسیر را فرا گرفت. بعد از فارغ تحصیلی از دبیرستان در دانشگاه دلیجان رشته حسابداری پذیرفته شد و با خانواده مذهبی و ساداتی وصلت نمود که حاصل این ازدواج دو فرزند پسر به نام های علی و محمدحسین شد. وی همچنین اهل مطالعه و کسب بینش بود، روحیه ایثار و استقامت او شگفت انگیز بود. در دانشگاه امام حسین تهران، به عنوان افسر پذیرفته شده و وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. رشادت های او در شمال غرب در برخورد با گروهک های مزدور ، فعالیت های او در خاموش کردن شورش های داخلی و رشادت هایش در سوریه و آزاد سازی دو شهر شیعه نشین (نبل و الزهرا) تحسین برانگیز است. سر انجام بهمن 1394 در منطقه نبل الزهراي سوريه به فيض شهادت نائل شد.

 

28,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8038
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
ارزان ترین قیمت در فروشگاه بهشت قلم
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا
فهرست فروشندگان
بهشت قلم
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
28,000
تومان

اطلاعات بیشتر

گزیده متن:

کتابخوان حرفه ای سعید بود

راوی: حسین شفیعی، (دوست صمیمی شهید)

خیلی اهل مطالعه بود. به شدت هم خودش را درگیر کتاب ها می کردو گاهی کتاب هایی می خواند که قطرش آن قدر زیاد بود که اگر با آن به گردن کسی می زدیم، می شکست. متنش آنقدر عجیب . زیاد بودکه من فقط نگاه می کردم خسته می شدم و حوصله برای خواندن آن در خودم نمی دیدم. اگر اردویی می رفتیم، من در کیفم آجیل پر می کردم و او کتاب! انواع و اقسام کتاب. موضوعات ریاضی، تاریخی، جغرافیایی، مذهبی و...

سوریه که رفتیم یک سری از اقلام و اجناس را نمی توانستیم ببریم؛ یکی از آنها کتاب بود.. گاهی محل استقرار ما خانه مردم بود، گاهی نیز نبود. آنجا که اتاقکی داشتیم مطالعه اش قرآن بود و دعا و اگر خانه مردم بودیم، چون عربی اش خوب بود و دیده بودم مسیر دو ساعته را با یک عرب ر کرده است و مطالبش را به آن می رساند، البته نه آنکه سلیس باشد؛ اما بخاطر مطالعات زیادش توان انتقال پیام را داشت. خلاصه آنجا برایم جالب بود که کتاب های آن ها را بر می داشت و می خواند.با دقت هم می خواند.

مشخصات

مشخصات کلی
شابک
978-622-7177-31-2
موضوع
مدافعان حرم
قطع
رقعی
تعداد صفحات
220
سال انتشار
1399
نوبت چاپ جاری
اول
شناسه ملی
6121502
نویسنده
سیده هدی بتول موسوی
نوع جلد
شومیز/ جلد نرم
وزن
300

دیدگاه ها (0)