کتاب دلتنگ نباش

کتاب دلتنگ نباش

(1)

کتاب دلتنگ نباش جدید ترین کتاب تقریظ خورده توسط مقام معظم رهبری می باشد.این کتاب که از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح می باشد، در مورد شهید مدافع حرم شهید روح الله قربانی بوده که خاطرات و زندگی این شهید را به روایت همسر بزرگوار این شهید بیان میکند.

ماجرای اسم این کتاب بر میگردد به خواست نویسنده و ناشر این کتاب که تمایل داشتند باتوجه به روحیه خاص و هنری این شهید عزیز، نام کتاب خاطراتش را هم هنری انتخاب کنند که آخر سر بعد از بررسی های فراوان به عنوان دلتنگ نباش می رسند که دستخطی است باقی مانده از روح الله برای همسرش که آن را در بین کتابی که به وی هدیه داده بود گذاشته بوده است.

 

73,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 5391
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
ارزان ترین قیمت در فروشگاه بهشت قلم
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
موجودی: 3
10 امتیاز با خرید این کالا
فهرست فروشندگان
بهشت قلم
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
73,000
تومان

اطلاعات بیشتر

کتاب دلتنگ نباش، خاطرات شهید مدافع حرم شهید روح الله قربانی چهاردمین کتاب از مجموعه کتب مدافعان حرم انتشارات روایت فتح یم باشد.

در این کتاب که به قلم سرکار خانم زینب مولایی نگاشته شده است، خاطرات و زندگی نامه شهید از زبان همسر وی و سایر نزدیکانش روایت می شود.

روح الله قربانی فرزند دوم خانواده سردار داود قربانی است که در عملیات محرم در کشور سوریه و در حال دفع از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری سلام الله علیها در حالی که با دوستش سوار ماشین بود د راستان حلب مورد اصابت موشک تکفیری ها قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمده و پیکرش بعد از بازگت به ایران در بهشت زهرای تهران در قطعه 53 در جوار مزار شهیدان محرم ترک و رسول خلیلی به خاک سپرده می گردد.

از ویژگی های بارز این شهید می توان به تقوای روح الله اشاره کرد.تقوایی که در سراسر زندگی وی و حتی در وصیت نامه این شهید گرانقدر به خوبی به چشم می خورد.

همسر شهید قربانی می گوید:

من عروس مردی بودم که اورا امام هشتم علیه السلام به من داد و امام حسین علیه السلام او را از من گرفت.از ویژگی ها یشخصیتی روح الله دست خیر داشتن و روحیه کمک کردن به دیگران بود.یکبار در حال عبور از بزگراه شهید همت برای رفتن به محل کارمان بودیم که خودرویی را دیدیم که با یک موتور سوار تصادف کرده بود.روح الله ترمز کرد و از ماشینش درحالی که هیچ راننده دیگری پیاده نشده بود، پیاده شد و به سمت موتور سوار دوید.روح الله سر موتور سوار را بست و تا وقتی که اورژانس نرسیده بود به ماشین برنگشت.....

 

مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای بعد از اینکه این کتاب را که همسر شهید به ایشان هدیه کرده بودند مطالعه نمودند فرمودند:

"بسمه تعالی

سلام و رضوان خدا بر شهید عزیز روح‌الله قربانی. از همسر شهید باید تشکر شود بخاطر فرستادن این کتاب و از ایشان و خانم مولایی بخاطر تدوین این اثر."

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
1100
موضوع
مدافعان حرم
سایز
14*21

دیدگاه ها (1)

زهرا دانایی فر | کاربر
17 / تیر / 1400
میرزید سرش وقت بزاری بد نبود