پاسخگویی به تماس های شما کاربران محترم و رسیدگی به سفارشات از تاریخ 6 فروردین ماه امکان پذیر خواهد بود.

پیکسل اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال

پیکسل اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال

(0)

پیکسل با دو روی فلزی، که در دو سایز مختلف چاپ می شود. این نمونه به راحتی با دستمال نم دار تمیز شده و قابل شست‌وشو می باشد . شما می توانید این دایره فلزی کوچک را، با سنجاق، کلیپس یا مگنتی که پشت خود دارد، به هر جایی که بخواهید (کوله پشتی، کیف، لباس و ....) وصل نمایید.

نوع پیکسل:
سایز پیکسل:
جنس رویه:
4,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 1050
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

اندازه‌ها و اشکال پیکسل

پیکسل سوزنی ابعاد و انواع مختلفی دارد؛ چه از نظر ظاهری که اندازه‌های کوچک و بزرگ و گاهی مربع و مستطیل دارد که البته مثل پیکسل دایره‌ای محبوب نیستند و چه از نظر محتوایی که از تصاویر فانتزی، نوستالژیک، مذهبی و تایپوگرافی تشکیل شده است! با وجود اینکه پیکسل‌ها کابرهای زیاد و مهم دارند، اما این محصول بسیار با صرفه بوده و همچنین در کمتر از چند دقیقه ساخته می‌شود.

کاربرد پیکسل سوزنی

این محصول برای کودکان بسیار جذاب است. تصور کنید که تصویر تمام شخصیت‌های کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه او باشد یا برای تشویق به کارهای خوب، آنها را هدیه بگیرد. بسیار برای آنها خوشحال کننده است.

کاربرد دیگر پیکسل به عنوان گیفت و هدیه در مراسمات و همایش‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ است که معمولاً با بررسی علایق عموم جامعه تعدادی تصویر با مفاهیم مهم روز تولید می‌کنند و به افراد هدیه می‌دهند که علاوه بر جلب رضایت مشتریان، برند خود را در ذهن آنان نهادینه می‌کنند تا روزها و یا سال‌ها بعد، اگر این افراد به محصولات آنها نیاز داشتند اولین برند که به ذهشان می‌رسد نام آنها باشد.

در استارت اپ‌ها و گروه‌های مردمی و در بین جوانان پیکسل‌ها کاربرد بیشتری دارند. البته نباید فراموش کرد که پیکسل‌ها بر خلاف بج‌ها می‌توانند به عنوان یک هدیۀ هنری یا یک وسیلۀ هنری و زیبا مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید عکس عزیزانتان یا افراد مورد علاقه‌تان و یا بخشی از یک شعر دوست داشتنی و جملات زیبا را در قالب یک پیکسل چاپ کنید و بر روی لباس یا کیف یا روسری و یا دکور وسایل شخصی و یا حتی روی یخچال نصب کنید.

 

 

فلسفۀ نامگذاری سال‌های شمسی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی

برخی فلسفۀ این نامگذاری‌ها را جلب توجه مردم و مسئولان به یک ارزش و یا نقیصه و مشکل می‌دانند که مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر روی آن تأکید می‌ورزند و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام و تمرکز بر روی آن امور می‌کنند.

از سال 1368 که حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از امام خمینی قدس‌سره به رهبری انقلاب اسلامی برگزیده شدند، نزدیک 30 سال می‌گذرد. ایشان از سال 69 به بعد در ابتدای سال بر یک مسأله و موضوع به عنوان مسألۀ مورد تأکید نظام اشاره می‌کردند تا اینکه به طور رسمی از سال 1378 بنا را بر نامگذاری سال‌ها گذاشته و در سخنرانی نوروزی‌شان نام سال را انتخاب و معرفی می‌کردند.

نخستین بار که حضرت آیت ‌الله خامنه‌ای به طور رسمی نامی را برای یک سال برگزیدند، به پیام نوروزی ایشان در سال 1378 باز می‌گردد. از آن پس این مسئله به صورت یک سنت، همه ساله تکرار شد. نامگذاری سال‌های مختلف که از اول فروردین 78 آغاز شد. رویکردی که تاکنون ادامه یافته و هر ساله نام مشخصی به عنوان شعار سال از سوی ایشان مطرح و دنبال می‌شود.

براساس قانون اساسی کشور ترسیم و ابلاغ سیاست‌های کلی نظام و جهت‌گیری کشور بر عهدۀ رهبری نظام است. این وظیفه از طرق مختلف به اجرا در می‌آید. سخنرانی‌ها، ابلاغ‌ها، نامه‌ها، دستور و در پاره‌ا‌‌ی موارد حکم حکومتی. اما یکی از روش‌ها و شیوه‌های ترسیم جهت‌گیری کلی نظام و مسئولان که حضرت آیت الله خامنه‌ای آن را مطرح و دنبال کرده‌اند، همین انتخاب شعار و نامگذاری سال‌های مختلف بوده است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در خصوص این سوال که «چرا عالی‌ترین مقام نظام اسلامی نام‌گذاری سال‌ها را پی می‌گیرند؟» گفته است: «نوروز لحظه‌ای عزیز برای ایرانی‌ها است. همۀ مردم ما با هر سلیقه‌ای تحویل سال و نوروز را مهم می‌دانند. در تاریخ ایران همیشه بالاترین مقامات كشور هم نوروز را جشن می‌گرفته‌اند. در انقلاب اسلامی نیز نوروز با پیام رهبری نظام آغاز می‌شود؛ چه در زمان حضرت امام رحمه‌الله و چه امروز در دوران رهبری آقا.»

«غلامعلی حدادعادل» عنوان کرده که «ایشان بیشتر سال‌ها را با یك نامی مشخص كرده‌اند كه به نظر می‌رسد فلسفۀ این كار جلب توجه مردم به یك ارزش و همین‌طور در نقطۀ مقابل آن به یك مشكل است. بر این اساس رهبری با اطلاعات و گزارش‌هایی كه از سراسر كشور دریافت می‌كنند، مطالعات و تجربه‌ای كه دارند، درك و دریافتی كه از معارف اسلامی و قرآنی و مفاهیم انسانی دارند و نیز اشرافی كه به مسائل كشور دارند، هر سال ملت را به یك موضوع توجه می‌دهند.»

وی در پاسخ به این سوال که «رهبر انقلاب چه عناصر و مؤلفه‌هایی را در انتخاب نام سال لحاظ می‌كنند؟» گفته: «در واقع نوعی جمع‌بندی مجموع عوامل است؛ از جمله آسیب‌هایی اجتماعی كه باید برطرف گردد. جوانه‌های نویی كه در جامعه روییده است. گاهی نیز ممكن است شرایط بین‌المللی یا اقتضائات داخلی هم اثرگذار باشد.»

در همین راستا حضرت آیت الله خامنه‎ای مدظله‌العالی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و عید نوروز به همۀ هم‌میهنان و ایرانیان به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه برای مردم ایران و مسلمانان جهان، سال 1396 را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سال 95 را همراه با تلخی‌ها و شیرینی‌هایی برای ملت ایران دانستند و با اشاره به برخی از مهم‌ترین عوامل شادکامی ملت در سال گذشته، افزودند: عزت ایران و هویت ملت عزیز در تمام قضایای سال 95 مشهود بود و دشمنان در همه‌جای دنیا به اقتدار و عظمت ملت ایران اعتراف کردند.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور پر شور و غیرتمندانۀ مردم در روز 22 بهمن در پاسخ به بی‌احترامی رئیس‌جمهور آمریکا و همچنین اجتماع عظیم مردم در روز قدس را نشان دهندۀ هویت و اهداف والای مردم ایران خواندند و گفتند: با وجود آنکه همسایگان ایران و کشورهای منطقه دچار ناامنی هستند، امنیت کشور در محیط پرتلاطم منطقه‌ای و بین‌المللی شاخص بسیار مهمی بود و ملت ایران در طول سال، «امنیت پایدار» را تجربه کرد. «همت جوانانه» و «حرکات مؤمنانه فراگیر» دو شاخص دیگر در ارزیابی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران بود که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره و خاطرنشان کردند: مشاهده و اطلاع از فعالیت‌های پر شور و مبتکرانۀ علمی، فرهنگی، تولیدی و ورزشی هزاران گروه جوان در سراسر کشور و برگزاری جلسات و فعالیت‌های گرم و گیرای دینی، از جمله نقاط مثبت و شادی‌آفرین برای کشور و ملت ماست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس تلخی‌ها و سختی‌های سال قبل را مربوط به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه طبقات ضعیف و متوسط دانستند و افزودند: من از وضع مردم مطلع هستم، بنابراین تلخی کام مردم به‌ویژه طبقه ضعیف را از مشکلات اقتصادی همچون «گرانی، بیکاری، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و آسیب‌های اجتماعی» با همۀ وجود حس می‌کنم.

ایشان تأکید کردند: همۀ ما مسئولیم و باید هم نزد خداوند متعال و هم نزد ملت پاسخگو باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید بر «اقدام و عمل» در نامگذاری سال 95 و انجام کارهای خوبی که مسئولین گزارش آن را داده‌اند، گفتند: البته فاصله زیادی میان کارهای انجام شده با انتظارات مردم و رهبری وجود دارد و آمارهای مثبت و منفی را باید در مجموع مشاهده کرد.

ایشان، توجه به نام «اقتصاد مقاومتی» را به تنهایی مؤثر ندانستند و در خصوص راه‌حل و علاج وضع کنونی افزودند: علاج، در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همۀ همت مسئولین و مردم بر آن نقاط است و این نقاط کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال به ویژه اشتغال جوانان.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، بر اساس همین ضرورت، سال 96 را «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند و گفتند: تمرکز و برنامه‌ریزی بر روی این نقاط کلیدی مطالبه رهبری و مردم از مسئولین و موجب پدید آمدن موفقیت‌های چشمگیر و محسوس است و مسئولین باید نتایج را در پایان سال به مردم گزارش کنند.

چرا تولید و اشتغال؟

با عدم تحقق مناسب سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته، مقام معظم رهبری بار دیگر سال جدید را بر مبنای اقتصاد نامگذاری کردند و در کنار اقتصاد مقاومتی بر تولید و اشتغال نیز به طور ویژه تاکید داشتند. ایشان، توجه به نام «اقتصاد مقاومتی» را به تنهایی مؤثر ندانستند و در خصوص راه‌حل و علاج وضع کنونی افزودند: «علاج در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه همت مسئولین و مردم بر آن نقاط است و این نقاط کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال به ویژه اشتغال جوانان.»

یکی از اصول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، سیاست اقتصاد درون زای برون نگر است که به معنای صادرات محصولات غیر نفتی است. این شاخصه به طور مستقیم متکی به افزایش تولید محصولات داخلی و توسعه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی است. در صورت تحقق این امر اشتغال نیز افزایش خواهد یافت و معضل بیکاری تا حد زیادی مرتفع خواهد شد. اما باید اذعان کرد؛ نفت محصولی نیست که دولت‌ها به راحتی از آن دل بکنند، چرا که با درآمدهای ناشی از آن می‌توانند به راحتی دخل و خرج دولت را تنظیم و حتی به واسطه آن گزارش‌هایی از آمارهای اقتصادی مثبت ارائه دهند! ولی در بخش اشتغال و تولید داخلی، نفت به تنهایی پاسخگو نیست و تلاش مضاعفی برای بالا بردن بهره‌وری اقتصادی نیاز است. به هر روی آثار چنین اقتصادی با بالا و پایین شدن قیمت نفت، خود را در بخش‌های دیگر مانند اشتغال نشان می‌دهد. نبود یک برنامه اقتصادی پایدار در مدیریت اقتصادی کشور منجر به آشفتگی در بازار کار شده است. دولتی برای افزایش اشتغال نسخه کارگاه‌ها و بنگاه‌های کوچک زودبازده را می‌پیچد و با تزریق ده‌ها هزار میلیارد تومان نقدینگی به این بخش‌ها سعی در بهبود رونق اقتصادی و اشتغال دارد و دولتی دیگر با عدم اعتقاد به چنین برنامه‌ای به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی و تزریق پول به بنگاه‌های بزرگ و بازار سرمایه‌ای می‌رود و در نهایت با تغییر دولت‌ها برنامه‌ها نیز ابتر باقی می‌مانند.

در سال‌های اخیر برخلاف آنچه که درباره رونق اقتصادی بعد از توافق هسته‌ای وعده داده شده بود، نرخ بیکاری از سال1392 مجددا روند افزایش به خود گرفته و از 10.4 درصد در آن سال به بالای 11 درصد در سال 1395 رسیده و انتظار می‌رود بر اساس پیش بینی‌ها این نرخ به بالای 12 درصد در سال جدید برسد.

متأسفانه سیاست‌گذاری‌های اشتغالی دولت با توجه به مشکلات ریشه‌ای اقتصادی در مسیر درستی قرار ندارد و نشان دهنده اقدامات بدون مطالعه، نمایشی و تبلیغاتی است و همین باعث بروز وضعیت نیمه فعال بنگاه‌های کشور، تأثیر رکود حاکم بر صنایع و ناتوانی بازار کار در جذب جوانان شده است. رکود موجود در اقتصاد کشور حتی بر بازارهای سرمایه‌ای مانند مسکن نیز تأثیر گذاشته و این بخش نیز که نزدیک به 2 میلیون نفر را به کار مشغول داشته بود، روند کاهشی پیدا کرده است.

بنابراین عدم وجود تحرک قابل توجه در اقتصاد کشور و همچنین بی‌توجهی به سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی که بر پایۀ تولید داخلی و صادرات محصولات غیرنفتی استوار است، باعث شده تا اقتصاد همچنان به عنوان اولویت اصلی کشور در نظر گرفته شود تا با ایجاد تحرک و رشد پایدار اقتصادی متکی به بازارهای داخلی و تولید ملی، بتوان امیدوار به بهبود وضعیت اقتصادی و در نتیجه معیشتی جامعه بود. حل معضلات اقتصادی همچون رکود و بیکاری، به کاهش چشمگیر معضلات اجتماعی کمک خواهد کرد. به هر حال امید آن است تا برای یک بار هم شده دولت  به جای اقدامات کوتاه مدت، ریسک جراحی بزرگ اقتصاد کشور یعنی بی نیاز کردن از نفت را بپذیرد و مبنای مولفه‌های اقتصادی را بر پایه تولید محصولات غیرنفتی و با قابلیت صادرات پایدار قرار دهد!

پیکسل چیست؟

پیکسل سوزنی در واقع نوعی بج سینه است. پیکسل در ایران به این نام مشهور است و در خارج از ایران به نام button یا همان دکمه آن را می‌شناسند. حتی دستگاهی که پیکسل به وسیلۀ آن تولید می‌شود را تحت عنوان پیکسل زن می‌شناسیم؛ این در حالی است که خارجی‌ها از آن تحت عنوان دکمه‌ساز یا button maker یاد می‌کنند.

فرق پیکسل و بج سینه را می‌توان در رنگی و چاپی بودن پیکسل دانست. تفاوت بج سینه و پیکسل را می‌توان در شکل و اندازه ثابت و محدود پیکسل دانست. هرچند که هر دوی اینها یعنی بج و پیکسل، هدف یکسانی دارند اما بج سینه از انعطاف بیشتری در تولید به شکل دلخواه مشتری برخوردار است. این را هم بگوییم که بج سینه دارای محدودیت‌هایی در چاپ رنگی می‌باشد و اصلاً با قابلیت چاپ پذیر بودن پیکسل قابل مقایسه نیست.

پیکسل‌ها عموماً به شکل پیکسل گرد یا پیکسل دایره‌ای شناخته شده هستند، اما پیکسل‌های مربعی و مستطیلی هم وجود دارند. پیکسل مستطیل و پیکسل مربع، هرگز به محبوبیت شکل رایج پیکسل دایره نیست.

پیکسل برای طیف سنی نوجوانان دارای محبوبیت خاصی می‌باشد؛ زیرا علاوه بر کاربست به عنوان جایگزین بج سینه از پیکسل روی کفش، آستین لباس و کوله‌پشتی نیز استفاده می‌کنند.

قیمت پیکسل ارزان است و همین ارزان بودن پیکسل سبب شده تا گاهی به عنوان پیکسل هواداری در لیست اقلام هواداری جای بگیرد. با نصب تصویر بازیگران و بازیکنان یا لوگوی تیم‌ها روی سینه، می‌توان تعلق خاطر به گروه یا فردی خاص را ابراز کرد.

اکثر افراد جامعه سعی در نمایش تفکرات خود دارند؛ مثلا لباس و پوششی را انتخاب می‌کنند که بیانگر تفکر، عقاید و علایق آنها است. این تفکرات و علایق را به شکل نماد، جمله و یا تصویری مفهومی در ظاهر خود به نمایش می‌گذارند.

برای نمایش علایق افراد در زمینه‌های مختلف می‌توان از پیکسل استفاده کرد. این محصول از در دسترس‌ترین و مناسب‌ترین ابزار برای بیان عقاید و علایق یک فرد است.

نمادهای چاپ شده روی پیکسل‌هامی‌تواند مفاهیم زیادی نظیر عشق، ترس، امید و ناامیدی و برندی خاص و حتی طرفداری از سبک یا شخصیت خاصی را نشان دهند. پیکسل باعث می‌شود تا شما بدون کوچک‌ترین کلمه‌ای علایق و عقاید خود را به دیگران معرفی کنید.

در دنیای کنونی نمادها نقش مهمی در انتقال تفکر افراد جامعه دارند. با استفاده از نمادها می‌توان فرهنگ‌ها و سبک زندگی‌های مختلف را به جامعه نشان داد. هر تفکری می‌تواند نمادهای خاص خودش را داشته باشد و با اشکال مختلف نشان داده شود. به طور کلی نمادها زبان جامعه امروز است؛ به طوری که همۀ برندهای برتر دنیا سعی در بولد کردن و به نمایش گذاشتن نمادهای خود هستند.

لوگوهای تبلیغاتی معرّف شرکت‌های بزرگ هستند. با اینکه پیکسل و بج سینه هر دو کاربرد مشابهی دارند اما بج سینه از انعطاف بیشتری در تولید به شکل دلخواه، برخوردار است. در حالی که قابلیت چاپ رنگی در پیکسل بسیار بهتر می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت در صورتی که می‌خواهید عکس مورد نظر خود (به خصوص عکس رنگی) را به عنوان شیئی تزئینی چاپ کنید، استفاده از پیکسل گزینه مناسب‌تری است.

شاید در نگاه اول کاربرد پیکسل به عنوان شیئی فقط تزیینی باشد، اما این تنها کاربرد آن محسوب نمی‌شود، به عنوان مثال شما می‌توانید از پیکسل برای تبلیغ برند یا لوگو، عقیده و... استفاده کنید یا طرفداری خود از شخص یا گروهی و... را نشان دهید؛ همچنین با استفاده از پیکسل مذهبی یا پیکسلی که متن اخلاقی یا آموزنده‌ای بر روی آن چاپ شده باشد، می‌توانید بدون سخن گفتن به امر به معروف و نهی از منکر بپردازید.

پیکسل از 4 جزء تشکیل می‌شود: 1- صفحۀ رویه که تصویر روی آن قرار می‌گیرد؛ 2- طرح چاپ شده که به اندازۀ ابعاد صفحۀ رویه است و به صورت دایره‌ای برش خورده است؛ 3- سلفون شفاف که بر روی تصویر قرار می‌گیرد؛ 4- قسمت پشتی دستگاه که مدل‌های مختلفی دارد (مدل سنجاقی برای زدن به لباس، کیف و هر چیزی که سوزن از آن رد شود؛ مدل آهنربایی یا مگنتی برای زدن روی تختۀ وایت برد؛ مدل جاکلیدی که دقیقاً به شکل یک جاکلیدی اما با طرح دلخواه و مناسب برای تبلیغات است).

تاریخچۀ پیکسل

شاید تا به حال به این فکر نکرده باشید که از چه تاریخی پیکسل‌ها اختراع شده‌اند. تا حالا کمتر جایی از گذشتۀ پیکسل‌ها حرفی زده است. اولین بار از پیکسل‌ها در زمان افتتاح اولین مراسم ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 1789 استفاده شده است. زمانی که طرفداران جورج واشنگتن برای اولین بار از پیکسل‌هایی با یک شعار طرفداری از جورج واشنگتن استفاده کردند. این پیکسل‌ها را به لبۀ کت و یا به عنوان آویز استفاده می‌کردند. اولین پیکسل‌های کمپینی نیز در مبارزات انتخاباتی با عکس‌های ساخته شده از آبراهام لینکلن در سال 1860 استفاده می‌شده است.

بنجامین اس.وایتهد نخستین نوآوری را در طراحی پیکسل در سال 1893 با قرار دادن یک ورق شفاف ساخته شده از سلولوئید بر روی یک عکس برای محافظت تصویر از خراش و سایش، اختراع کرد و همین آقای وایتهد به همراه جناب هاگ در تاریخ 21 جولای 1896 یک پین فلزی به پشت پیکسل گذاشتند. تغییرات جزیی دیگر نیز در سال‌های بعد به وسیلۀ افراد دیگر صورت گرفت.

اوایل تولیدات انبوه پیکسل‌ها در سال 1898 با چاپ شخصیت کارتونی محبوب The Yellow Kid به همراه یک عدد آدامس به کودکان عرضه می‌شد و به همین منوال در این قطعۀ به ظاهر کم اهمیت تغییراتی پیدا شد. این دایرۀ خاص به pinback buttonsمعروف است و ما فارسی زبان‌ها به آن پیکسل یا وصله یا دکمه می‌گوییم.

مواد خام پیکسل

دستگاه‌های ساخت پیکسل عموماً از کشور چین وارد ایران می‌شوند و تا به الان در ایران ساخته نشده‌اند. این دستگاه چاپ پیکسل یا به عبارت درست‌تر دستگاه پرس پیکسل کلاً دو نوع دارد: دستگاه پیکسل زن ریلی و دستگاه پیکسل زن چرخشی. منظور از چرخشی و یا ریلی مدل حرکت قالب‌ها روی دستگاه است. در دستگاه ریلی قالب به صورت ریلی حرکت می‌کند و در دستگاه‌های چرخشی قالب به صورت چرخشی حرکت می‌کند.

طبق تجربه حرکت قالب به صورت چرخشی کمی راحت‌تر و سریع‌تر است که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. از طرف دیگر برخی دستگاه‌های چرخشی علاوه بر قالب دایره امکان نصب قالب‌های دیگر مانند مربع و مستطیل را نیز دارند.

اندازه‌ها و اشکال پیکسل

پیکسل سوزنی ابعاد و انواع مختلفی دارد؛ چه از نظر ظاهری که اندازه‌های کوچک و بزرگ و گاهی مربع و مستطیل دارد که البته مثل پیکسل دایره‌ای محبوب نیستند و چه از نظر محتوایی که از تصاویر فانتزی، نوستالژیک، مذهبی و تایپوگرافی تشکیل شده است! با وجود اینکه پیکسل‌ها کابرهای زیاد و مهم دارند، اما این محصول بسیار با صرفه بوده و همچنین در کمتر از چند دقیقه ساخته می‌شود.

تبلیغ بدون هزینه

از پیکسل برای اهداف تبلیغاتی مثل برندها، فروشگاه‌ها و فن پیج‌ها استفاده می‌شود. شرکت‌های تجاری، فرهنگی و هنری با اهدای پیکسل لوگوی خود به مراجعین و هواداران خود علاوه بر معرفی بهتر خود به مشتریان؛ به صورت غیر مستقیم مشتریان خود را مبلغ خود می‌کنند؛ زیرا هر مشتری با استفاده پیکسل و وصل کردن آن به لباس، کیف و کولۀ خود یک مبلغ بدون هزینه برای شرکت‌هاست!

کاربرد پیکسل سوزنی

این محصول برای کودکان بسیار جذاب است. تصور کنید که تصویر تمام شخصیت‌های کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه او باشد یا برای تشویق به کارهای خوب، آنها را هدیه بگیرد. بسیار برای آنها خوشحال کننده است.

کاربرد دیگر پیکسل به عنوان گیفت و هدیه در مراسمات و همایش‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ است که معمولاً با بررسی علایق عموم جامعه تعدادی تصویر با مفاهیم مهم روز تولید می‌کنند و به افراد هدیه می‌دهند که علاوه بر جلب رضایت مشتریان، برند خود را در ذهن آنان نهادینه می‌کنند تا روزها و یا سال‌ها بعد، اگر این افراد به محصولات آنها نیاز داشتند اولین برند که به ذهشان می‌رسد نام آنها باشد.

در استارت آپ‌ها و گروه‌های مردمی و در بین جوانان پیکسل‌ها کاربرد بیشتری دارند. البته نباید فراموش کرد که پیکسل‌ها بر خلاف بج‌ها می‌توانند به عنوان یک هدیۀ هنری یا یک وسیلۀ هنری و زیبا مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید عکس عزیزانتان یا افراد مورد علاقه‌تان و یا بخشی از یک شعر دوست داشتنی و جملات زیبا را در قالب یک پیکسل چاپ کنید و بر روی لباس یا کیف یا روسری و یا دکور وسایل شخصی و یا حتی روی یخچال نصب کنید.

پیکسل‌ها هدیه‌هایی مناسب، ارزان و زیبا هستند که به راحتی می‌توانند مفهومی که شما مد نظرتان هست را منتقل کنند.

با اینکه فرهنگ استفاده از پیکسل تا حدود زیادی در بین ایرانیان گسترش یافته؛ اما با این حال هنوز منبع ثابتی برای تهیۀ پیکسل در بین مردم وجود نداشته است. در این میان تنها فروشگاه‌های کمی به عرضۀ پیکسل های از قبل طراحی شده و محدود می‌پردازند که آن هم به ندرت در معرض دید بوده است.

ربیع با هدف شناخته‌تر شدن هر چه بیشتر این ابزار تبلیغاتی و زینتی و همچنین ارتقای نحوۀ فروش پیکسل، پیکسل‌هایی را در طرح‌های متنوع طراحی کرده تا با استفاده از آنها و بدون سخن گفتن، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازید.

ما انواع پیکسل‌های ملی و مذهبی را کار می‌کنیم؛ هر چیزی که شما فکرش را بکنید. شما می‌توانید انواع تنوع محصولی ما را ببینید و نگران این نباشید که مثلا فلان طرح را نداریم. فقط باید از طریق صفحه سفارش پیکسل عکس دلخواه خود را برای ما آپلود کنید و پیکسلی با طرح دلخواه خودتان داشته باشید.

دیدگاه ها (0)