پک کبوتر دکوری سبز سفالی (5 عدد کبوتر در سایزهای مختلف)

پک کبوتر دکوری سبز سفالی (5 عدد کبوتر در سایزهای مختلف)

(0)

کبوتر سفالی محصولی مناسب برای دکور منزل شماست و مناسب هدیه دادن به عزیزانتان است .  این محصول تولید ایران و روی آن ویترای به کار رفته است .

48,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 7096
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

اصولا نماد پرنده در ایران باستان دارای مقام والایی بوده است و مردم ایران همیشه نگاهی مقدس به پرنده ها داشته اند و نماد پرنده نشانۀ آزادی (با توجه به تعلق داشتن آن به آسمان) بوده است . همین موضوع باعث شده که در آثار به جا مانده از آن دوران و حتی در آثار پس از اسلام آثار و نقش های پرنده به وفور دیده شود و همین موضوع باعث شده که هنرمندان امروزی  از این نماد الهام بگیرند.

زمانی که سفال با لعاب آراسته می شود هم برزیبایی آن افزوده می شود و هم در برابر رطوبت مقاومت بالایی کسب می کند .

این مدل پرنده ها لعاب سفید خورده اند و روی آن با ویترای تزیین شده که طرحی کاملا متفاوت با سایر طرح های پرنده هاست .

این محصولات هماهنگی مناسبی با چیدمان و دکوراسیون های مدرن منازل خواهند داشت به خصوص اگر بصورت مجموعه چندتایی و همراه بامحصولات هم خانواده خود مثل انارهای سرامیکی چیدمان شده و مورد استفاده قرار گیرند . 

مصارف استفاده این طرح صرفا تزئینی است که شما می توانید از این پرنده های ریز سفالی بر روی میز کار خود و یا در اتاق کارتان زیبایی ای خاصی به اتاق و یا اتاق کارتان ببخشید و از دیدن آنان لذت ببرید

درباره ویترای

نقاشی پشت شیشه ویتراي، از هنرهای بسیار قدیمی اروپاست و اولین نمونه های کشف شده آن در منطقه آپولیا درجنوب ایتالیای امروزی می باشد ومربوط به دوران هلنی دراواخر قرن سوم میلادی است، تزیین ظروف شیشه ای با رنگ و نقاشی، هنری است که قرن ها درمیان ملل مختلف محبوبیت داشته است و آثار متعدد و متنوعی را می توان درموزه های نقاط مختلف جهان یافت. برای نقاشی روی شیشه از اکسیدهای مختلف فلزات (به صورت پودر) در ترکیب با "تربانتین" و روغن مخصوص، که مخلوط و ساییده شده است و از غلظت  لازم برخوردار است،استفاده می کنند. در نقاشی برروی شیشه با قلم مو به کار نقاشی برروی شیشه و منقوش ساختن آن می پردازند.در نقوش کار شده برروی شیشه ها، بیشتراز نقوش سنتی استفاده می شود. پس از نقاشی نیزبه منظور ثابت کردن رنگ های نقاشی شده به روی شیشه اشیا نقاشی شده را به مدت 2 تا 4 ساعت در کوره ای با دمای 500 تا 600 درجه سانتی گراد قرار می دهند وسپس کوره را خاموش می کنند و پس  از سرد شدن کامل کوره، اشیا را از آن خارج می کنند.

همانطور که درباره ویترای توضیح داده شد این هنر بیشتر بر روی شیشه کار می شود و این نوآوری است که ویترای را بر روی سفال بکار برده ایم .

دیدگاه ها (0)