بازی فکری همسانه

(0)

همسانه، شامل 16 قطعه چوبی است که تصویر 8 حیوان به صورت دو تایی روی آن حک شده است. این بازی به صورت‌های مختلف کارتی و رایانه‌ای در بازار موجود است و در حال حاضر نوع چوبی آن ارائه گردیده است. در این بازی، قطعات را مخلوط کرده و به پشت در 4 ردیف چهارتایی کنار هم بچینید. کودک ابتدا دو عدد قطعات را برمی‌گرداند در صورت تشابه و همسان بودن تصویر قطعات، آنها را برداشته و کنار می‌گذارد و در صورت عدم تطبیق تصاویر، مجددا آنها را به پشت سرجای خود قرار می‌دهد. به همین ترتیب کودک سعی می‌کند با برگرداندن دو به دوی قطعات حیوانات مشابه را پیدا نماید. انجام این بازی به صورت دونفره دارای جذابیت و آموزش‌های بیشتری خواهد بود. این بازی برای کودکان حدود 3 سال مفید است.

210,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8623
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
20 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

همسانه از آن دست از اسباب بازی‌هایی است که به بهبود عملکرد نیم کره راست مغز کمک خواهد کرد. در واقع گروه بازی‌های فلش کارتی از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی کودکان محسوب می‌شوند. فلش کارت‌ها انواع بسیار زیادی دارند که برخی از آن‌ها تنها رویکرد سرگرمی دارند. همسانه نه تنها به جنبه سرگرمی و جذابیت بازی توجه دارد بلکه تاثیر بسیاری بر تقویت مهارت‌های ذهنی خواهد گذاشت.

در حقیقت همسانه رویکردی بر آموزش به کودک همراه با بازی و شادی دارد. همسانه به قدرت تجسم تصویر در ذهن کمک بسیاری خواهد کرد. این اسباب بازی باعث می‌شود کودک از حافظه تصویری قدرتمندی بهره‌مند شود و نسبت به هم سن و سالان خود توانایی محاسباتی ذهنی و تندخوانی بهتری داشته باشد. چرا که سعی در به خاطر سپردن تصویر قطعات چوبی همسانه، ورزشی مفید برای مغز به خصوص نیمکره راست آن است. 

مزیت های بازی زیبای همسانه:

تقویت حافظه، قوه تخیل و تمرکز

آشنایی با اصول اولیه ارتباطات و همکاری مانند درک مفهوم رعایت نوبت دیگران

بهبود قدرت حل مسئله

تمرین مهارت های زبانی و واژگانی

استفاده از مواد سازگار با محیط زیست

دیدگاه ها (0)