نرم افزار حدیث ولایت

نرم افزار حدیث ولایت

(1)

مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) از سال 1357 تا 1399، به همراه متن 121 عنوان کتاب در 208 جلد از آثار انتشارات انقلاب اسلامی، به زبان‌های فارسی و ...

40,000 تومان
36,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 4203
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

نرم افزار حدیث ولایت

مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) از سال 1357 تا 1399، به همراه متن 121 عنوان کتاب در 208 جلد از آثار انتشارات انقلاب اسلامی، به زبان‌های فارسی و ...

نوع نرم‌افزار: معجم لفظی

موضوعات: فقه و احکام، معصومان علیهم السلام، اخلاق و عرفان، حقوق و سیاست

سیستم عامل: ویندوز

حجم: 1.03 گیگابایت

محتوای نرم‌افزار

• مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) از سال 1357 تا 1399، به همراه متن 121 عنوان کتاب در 208 جلد از آثار انتشارات انقلاب اسلامی، به زبان‌های فارسی و عربی، در موضوعاتی چون:

– تفسیر قرآن و حدیث
– سیره اهل‌بیت(ع)
– اخلاق و سبک زندگی
– فقه و احکام
– انقلاب اسلامی
– اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی
– سیاست و حکومت
– جایگاه زن در سیاست و جامعه
– شعر و ادبیات

• ارائه کتاب‌هایی همچون:

– رساله آموزشی مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (2 جلد)
– بیان قرآن (تفسیر سور جزء28)
– دوره شرح نهج‌البلاغه
– همرزمان حسین (ع)
– دو امام مجاهد
– روشنای علم
– مجموعه‌ ره، رهرو، رهبر
– مجموعه‌ حیات طیّبه
– خون دلی که لعل شد
– اندیشه مقاومت
– فتنه‌ تغلّب
– انتخاب صالحان (9جلد)
– چیستی چرایی اقتصاد مقاومتی
– حوزه و روحانیت
– زن و خانواده
– بدان، ایدک الله
– روش تحلیل سیاسی
– آفتاب در مصاف
– امت اسلامی
– خاتم سلیمانی
– امین زبان و ادب فارسی
– منشور معارف انقلاب اسلامی

درآمد

آنچه در اين مجموعه از سراچه دل مى‏ جوشد و در رواق منظر شما خواننده عزيز روان مى‏ گردد، «شمه‏ اى از داستان عشق شورانگيز ما» و گزيده‏ اى از شرح اشتياق دلدادگان و روايت حكايتى است روشنايى ‏بخش كه بيانات گُهربار و مكتوبات دُرَربار ستاره ‏اى درخشان را كه ماه مجلس عاشقان ولايت گرديده، به تصوير مى‏ كشد.

«حديث ولايت‏» كه انوار هدايت و بصيرت خلف صالح و برحق روح خدا، خمينى كبير(ره) را در آسمان انديشه‏ ها پرتوافشان ساخته، ترسيم‏ گر مجموعه رهنمودهاى مقام عظماى ولايت است كه به ‏روشنى خط مستقيم انقلاب را استمرار بخشيده و عطر روح‏نواز خمينى را در فضاى جان‏ها پراكنده ساخته است.

«حديث ولايت‏»، يادآور سال‏ها ايستادگى، بصيرت و هدايتگرى‏ هاى حكيمانه رهبرى است كه اراده و صلابت علوى ‏اش، پشت معاندان انقلاب اسلامى را شكسته، و سيره و مرام حسينى‏ اش حماسه ‏اى ديگر در كربلاى ايران رقم زده و قلوب ستمديدگان جهان و مستضعفان عالم را نور اميد بخشيده است؛ آرى، بيان بنانش بيدارگر قلب‏ها، شهد كلامش جان‏بخش دل‏ها و خامه پاكش مرهم دردها است. بى حضور او، انقلابِ ناب خمينى دستخوش دست ناپاك نامحرمان مى‏ شد و بى‏ فروغ كلام روشنگرش راه گهرتاب انقلاب، به بوته فراموشى سپرده مى ‏شد. نگاه نازآفرين او شورى ديگر در دل‏ها مى‏ افكند و سخنان نغز و بيانات حكيمانه‏ اش روحى ديگر در جان‏ها مى‏ دمد و افقى روشن فراسوى اذهان مى‏ گسترد. صبر و شكيبايى، درايت و تيزبينى، شجاعت و فداكارى، اصول و آرمان‏هاى اساسى، استقلال و امنيت ملى، بصيرت و معنويت دينى، جملگى در مرآت صاف و شفاف وجود مهرگستر او خوش مى‏ درخشد و قلب دوستداران ولايت را آرام و قرار مى‏ بخشد.

مدت‏ها بود كه دلدادگان ولايت، چشم به راه توليد نرم‏ افزارى بودند كه مجموعه بيانات و مكتوبات رهبر فرزانه و حكيم انقلاب را با امكاناتى كارآمد، در دسترس علاقه‏ مندان و پژوهشگران قرار دهد و اينك بحمدالله اين مهم تحقق يافته و مسير دستيابى به وقايع و رخدادهاى تاريخى انقلاب و نيز ديدگاه ‏ها و انديشه ‏هاى رهبر معظم انقلاب در موضوعات گوناگون هموار گرديده است.

معرفى مؤسسه‏ ى پژوهشى فرهنگى انقلاب اسلامى، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمى خامنه اى (مدظله العالى):

مؤسسه‏ ى پژوهشى فرهنگى انقلاب اسلامى با هدف حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آيت الله العظمى خامنه ‏اى (مدظله العالى) در سال 1380 تأسيس شد. حوزه‏ ى فعاليت اين مؤسسه عبارتست از انتشار كتاب از آثار قلمى رهبر معظّم انقلاب اسلامى، تنظيم و تدوين كتاب از بيانات و پيام‏هاى معظّم له، اداره سايت ‏‏www.khamenei.ir و نظارت بر آثارى كه توسط مؤلفان و نويسندگان درباره ايشان تهيه شده و نيز توليد محصولات نرم‏ افزارى در حوزه‏ ى فعاليت مؤسسه و نظارت بر آثارى كه توسط مؤلفان و نويسندگان درباره ايشان تهيه شده و نيز توليد محصولات نرم‏ افزارى در حوزه‏ ى فعاليت مؤسسه.

اميد است كه زحمات خالصانه تمامى عزيزانى كه در امر تهيه و عرضه اين مجموعه نفيس و گرانمايه تلاش نموده ‏اند، مورد قبول حق تعالى و نيز پذيراى آن رهبر عزيز قرار گيرد كه جز هوادارى آستان كويش ما را تمنايى نيست و جز آينه ‏دارى روى نكويش ما را آرزويى نيست.

 

مشخصات

مشخصات کلی
تعداد دیسک
1 DVD
دارای نسخه شبکه‌ای
@Ph.Yes
سیستم عامل
ویندوز 7 و بالاتر
زبان رابط کاربر
فارسی
نسخه نرم‌افزار
1.00
حجم نرم‌افزار
1.3 گیگابایت
نوع دیسک
CD
شناسه
8-02202-018324

دیدگاه ها (0)