قاب فرش حرم امام رضا علیه السلام 14x14 سانتی متر

(863)

قاب فرش یک هدیه زیبا و جدید است که در ابعاد 14*14 سانتی متر تولید شده و می‎تواند به عنوان یک هدیه خاطره انگیز مذهبی باشد همچنین زینت بخش خانه و محل کار شماست. این فرش ها از آستان قدس رضوی و از میان فرش‌های وقف نشده جمع آوری شده و هر تکه از آن در یک قاب قرار گرفته است. این محصول با جنس ماشینی در قاب پی وی سی جای داده شده و می تواند یک هدیه یا سوغاتی جذاب و خاطره انگیز برای عزیزانتان باشد. توجه کنید طرح و رنگ فرش‌ها به صورت تصادفی ارسال می‌شود.

فرم قاب:
98,000 تومان
88,200 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 5829
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

دلتنگ تار و پود فرش ها متبرک حریمت

به نام خدایش و به یاد حضرت سلطان علی بن موسی الرضا(ع)، که نامش آرمش بخش دل خستگان و پا برهنگان است.
ای ملجأ و پناه بی کسان، ای غریب بن غریب، ای معین الضعفا والفقرا، عشق جان من؛ نامت را که می‌شنوم شوق دیدارت در دلم زنده می‌شود و یادت که می‌کنم، صدای ضربان قلبم تا مشهدت انعکاس پیدا می‌کند. تا کی از دور زائرت باشم و مرا نخوانی؟ تا کی چشمانم با تصویر گنبد پر نورت بارانی شود و حال و هوای دلم را طوفانی کند و شیشه نازک آرامشم را درهم شکند؟ نمی‌خواهی مرا همچون آهوان درگاهت پناه دهی؟ نمی‌خواهی گدای خانه نشینت را پر و بال دهی تا کبوترانه در آسمانت هوایی شوم؟
نکند حسرت دوباره دیدنت بر دلم بماند. نکند مرا فراموش کرده باشی تا خاطرت به یاد من آزرده نگردد! نه هرگز چنین نخواهی کرد. تو امام رئوفی. مهربان ترین مهربانان که از پدر و مادرم بر من نگران تر و عطوف تری. چطور می‌شود که مرا فراموش کرده باشی؟ مگر خورشید، هر صبح که طلوع می‌کند بین گل گلزار و خار بیابان فرق می‌گذارد؟ خورشید تابان من، شمس الشموس عالم، شعاع لطف و کرمت این خار بیابان را هم مورد عنایت قرار می‌دهد.
حضرت یار، دلمان تنگ است. دلمان تنگ گرمای محبت آغوشت است؛ آن هنگام که پنجه در شبکه های ضریحت برده و پیشانی به نقره‌های جلا خورده آستانت می‌ساییم. دلمان تنگ گوهرشاد است. وقتی که رو به گنبد نورانیت می‌نشینیم و حرکت نرم پرچمت را نظاره می‌کنیم که چه شاعرانه و مقتدر، خود را به نسیم صبح می‌سپارد.

فرش متبرک حرم امام رضا علیه السلام
دوباره هوای حرمت را نفس خواهم کشید یا قرارمان به آن سوی دنیای باقی خواهد افتاد؟ نمی‌دانم تقدیر چه برایمان رقم زده مهربان من، اما این را خوب می‌دانم که هر زائری که برایم از دیارت سوغات آورد، چون پیک یار خواهم دید و هدیه‌ات را روی چشم خواهم گذارد.
هرچیز که نام و یادی از تو برایم تداعی کند، هرچیز که محبتت را در دلم گرم تر کند، به روی طاقچه دل نگهداری خواهم کرد تا وعده دیدار رسد.
معشوقم، قاب فرش حرمت، تکه ای از بهشت است که دلم را به تو پیوند می‌زند. آن را به سرشک چشم می‌شویم و عزیز می‌دارم. اینقدر برایم ارزشمند است که به دیگران هم هدیه می‌کنم تا یاد تو همه جا پر شود. شاید با این کار، راهی به دلت باز کنم.

فرش متبرک حرم امام رضا علیه السلام

قاب فرش حرم امام رضا (علیه السلام):

قاب فرش یک هدیه زیبا و جدید است. می‎تواند به عنوان یک هدیه خاطره انگیز مذهبی باشد یا زینت بخش خانه و محل کار شما. این فرش ها از آستان قدس رضوی و از میان فرش‌های وقف نشده جمع آوری شده و هر تکه از آن در یک قاب قرار گرفته است.
این محصول متفاوت با ابعاد مختلف در دو جنس ماشینی و دستباف در قاب های پی وی سی جای داده شده و می تواند یک هدیه یا سوغاتی جذاب و خاطره انگیز برای عزیزانتان باشد.

 

 

مشخصات

مشخصات کلی
سبک
هدیه - سوغات - کادویی
قابل شستشو
هست
جنس
مونتاژ قاب پی وی سی و تکه ای از فرش متبرک حرم امام رضا علیه السلام
برند
فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی ربیع
تولید کننده
فروشگاه اینترنتی ربیع
نوع رنگ
ثابت
گارانتی
دارد
سایر توضیحات
کاربران گرامی توجه داشته باشید که عکس های محصول از تولید اولیه قاب فرش میباشد و بعد از خرید شما ممکن است طرح مثل طرح خریداری شما نباشد و فرشی که برش میخورد همان برای شما قاب می شود .
ابعاد شاسی عکس
14*14
ضد خش
بله
بسته بندی
جعبه زیبا و شکیل قابل هدیه دادن و محکم
ارسال
ارسال به سراسر کشور تحت لیسانس شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
ساخت کشور
ایران

دیدگاه ها (7)

علیرضا قاسمی | کاربر
28 / اسفند / 1400
ممنون و سپاسگزارم
غریبیان لواسانی | کاربر
07 / آذر / 1400
السلام علیک یا علی ابن الموسی الرضا علیه السلام
محمد خداویسی | کاربر
17 / تیر / 1400
سلام واقعا همین هستش ک توضیح دادید؟
کیمیا سامانه | مدیر سایت
17 / تیر / 1400
سلام دوست عزیز. قاب فرش های حرم امام رضا خیلی ساده و شکیل هستند. پیچیدگی خاصی ندارند. اگر در خریدتون دو دل هستید، میتونین از طریق شماره های سایت با پشتیبان های ما گفت و گو و مشورت کنید.
ساجد ترابی | کاربر
17 / تیر / 1400
واقعا داخل قاب فرشه یا نه
کیمیا سامانه | مدیر سایت
17 / تیر / 1400
بله. این قاب قسمتی از فرش متبرک شده حرم امام رضاست که از طریق آستان قدس به ما میرسه و قاب شده و با بسته بندی خدمتتون تقدیم میشه. این قاب از این جهت، یک هدیه معنوی و فوق العاده ارزشمند هست.
امید رضوی | کاربر
17 / تیر / 1400
خیلی جالب و دوست داشتنی ‌.... خدا خیرتون بده انشاءالله
  • قبلی
  • 1
  • 2
  • بعدی

برچسب ها

سبک زندگی ضامن اهو سبک زندگی اسلامی تکه فرش حرم امام رضا قاب فرش سوغات قاب فرش متبرک حرم امام رضا خرید قاب فرش خریدقاب فرش خرید تکه فرش حرم امام رضا قاب فرش زیبا توتیا قاب فرش بادورنگ زیبا خریدقاب فرش متبرک حرم امام رضا قاب گلیم‌ فرش متبرک توتیا کادومذهبی هدیه مذهبی تبرک جایزه قاب فرش متبرک تابلوفرش تابلو فرش فرش متبرک قاب فرش حرم خرید تابلو فرش حرم امام رضا هدیه فرش قاب فرش حرم امام رضا خرید فرش متبرک حرم امام رضا خرید قاب فرش حرم محصولات ماهد خرید محصولات ماهد محصولات شرکت ماهد ماهد محصولات موسسه ماهد موسسه ماهد خرید محصوولات ماهد فرش متبرک حرم امام رضا متبرکات حرم امام رضا قاب فرش ماهد فرش متبرک حرم قاب فرش متبرک مشهد متبرکات مشهد قاب فرش متبرک حرم فرش متبرک مشهد تابلو فرش حرم امام رضا تابلو فرش متبرک فرش های حرم امام رضا فروش قاب فرش حرم امام رضا فروش فرش حرم امام رضا قیمت قاب فرش حرم امام رضا قیمت قاب فرش متبرک خرید فرش متبرک خرید قاب فرش متبرک حرم قاب فرش حرم امام رضا علیه السلام قاب فرش زیبا قاب فرش حرم امام رضا با سند اصالت تابلو فرش متبرک حرم امام رضا تکه فرش متبرک تکه فرش متبرک مشهد خرید تکه فرش متبرک قیمت تکه فرش حرم امام رضا قاب فرش 14 سانتی متر قاب فرش اصلی