عطر مشک کربلا

عطر مشک کربلا

(10)

عطر خالص مُشک کربلا، محصولی درجه یک از برترین تولیدکنندگان بین المللی عطر است. این محصول رایحه‌ای ماندگار را در کنار آرامشی وصف ناپذیر به ارمغان می‌آورد. مزاج این عطر از نوع گرم محسوب می‌شود. این محصول در ظروف مخصوص عطر در رنگ های مختلف عرضه می‌گردد و می‌توانید از منوی زیر، حالت اسپری یا مام بودن ظرف آن را انتخاب کنید.

وزن عطر (گرم):
نوع ظرف:
34,400 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 12000
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

عطر مشک کربلا

عطر مشک کربلا عطری است با رایحه ی تند و گرم و با گروه بویایی مشک که در فصول پاییز و زمستان برای بانوان و آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. 

از خصوصیات این عطر میتوان به ماندگاری بیش از 48 ساعت و مورد پسند بودن آن برای عموم، اشاره نمود.

بهتر است بدانید، مشک به خاطر طبیعی بودن و در دسترس بودنش از عطر هایی است که از قدمت زیادی برخوردار بوده و از بهترین و با کیفیت ترین عطر ها ، به حساب می آمده. امروزه نیز طرفداران بسیاری داشته ، به همین علت از تنوع زیادی نیز برخودار است که از نمونه های مشابه آن می توان به مشک آهو و مشک مکه اشاره نمود. خود کلمه ی مشک از کلمه ی عربی مسک گرفته شده و یکی از معدود عطر هایی است که از منبع حیوانی تهیه می شود.

عطر مشک علاوه بر رایحه ی دلپسند ، خاصیت دارویی نیز دارد، از جمله برای آرامش اعصاب ، سر درد ، سرماخوردگی ، تقویت قلب ، تقویت معده و چشم، نیز مفید است. از همه مهمتر این عطر در قرآن کریم در سوره ی مطففین، از جمله نعمت های بهشتی شمرده شده که نشانگر خواص مادی و معنوی آن می باشد.

از عطر مشک کربلا به عنوان مشک امام حسین علیه السلام نیز نام برده می شود.

اگر به دنبال عطری ارگانیک و طبیعی هستید و کیفیت عطر برای شما اهمیت ویژه ای دارد، پیشنهاد میکنیم برای یکبار،عطر مشک کربلا را امتحان کنید.

 

مشخصات

مشخصات کلی
برند
فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی ربیع
گارانتی
دارد
طبع رایحه
گرم
انواع رایحه
مُشکی
فصل
پاییز و زمستان
ماندگاری
48 ساعته
بسته بندی
ظرف مخصوص عطر نسبت به حجم انتخابی و کارتن مخصوص عطر
ساخت کشور
عراق

دیدگاه ها (1)

میلاد ملائی | کاربر
17 / تیر / 1400
برای عرضه محصولات ربیع در مجتمع فروشگاه فرهنگی و مذهبی فاطمیه میخواستم از نمونه های خوب عطر هاتون به تعداد و گرم درخواستی همکاری کنیم انشالله
کیمیا سامانه | مدیر سایت
17 / تیر / 1400
سلام. ممنونیم از شما که ما را قابل دونستید و از محصولات ما استقبال کردید. جهت پیشنهاد هرگونه همکاری، با شماره های فروشگاه تماس بگیرید.