عطر مذهبی حرم امام حسین

عطر مذهبی حرم امام حسین

(31)

عطر خالص مذهبی حرم امام حسین علیه السلام، محصولی درجه یک از برترین تولیدکنندگان بین المللی عطر است. این محصول رایحه‌ای ماندگار را در کنار آرامشی وصف ناپذیر به ارمغان می‌آورد. مزاج این عطر از نوع خنک و ملایم محسوب می‌شود. این محصول در ظروف مخصوص عطر در رنگ های مختلف عرضه می‌گردد و می‌توانید از منوی زیر، حالت اسپری یا مام بودن ظرف آن را انتخاب کنید.

وزن عطر (گرم):
نوع ظرف:
30,200 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 11983
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

عطر حرم امام حسین علیه السلام

عطر حرم امام حسین علیه السلام عطری است با رایحه ی خنک وملایم و با گروه بویایی میوه ای که در تمام فصل ها برای زنان و مردان، مورد استفاده قرار می گیرد.

از خصوصیات این عطر می توان به ماندگاری بیش از 24 ساعت و مورد پسند بودن آن برای عموم ساخت کشور عربی  اشاره نمود.

بهتر است بدانید که در کتاب شریف و گرانقدر بحارالانوار مرحوم مجلسی، جلد 43 ، از امه سلمه اینگونه نقل شده:

... روزی حضرت جبرئیل امین به امام حسن و امام حسین علیهما السلام، یک دانه سیب، یک دانه به و یک عدد انار داد.حسنین علیهما السلام میوه ها را پیش رسول اکرم صل الله علیه وآله بردند و پیامبر گرامی بعد از بوییدن میوه ها، امر کردند تا نزد حضرت زهرا و امیرالمومنین علیهما السلام بروند.هر کدام از معصومین علیهم السلام از میوه ها تناول کردند ولی دوباره میوه ها به حالت اول برمی گشت.امام حسین علیه السلام می فرماید: این امر ادامه داشت تا زمانی که حضرت زهرا سلام الله علیها از دنیا رفتند که در آن هنگام، انار مفقود شد و بعد از آن  امیرالمومنین علیه السلام از دنیا رفت و میوه ی به مفقود شد. سیب به حال خود باقی ماند تا در کربلا آب را به روی ما بستند.هروقت تشنه می شدم کمی آن را بو می کردم و از شدت تشنگیم کاسته می شد. عاقبت چون تشنگی به نهایت رسید،آن را کامل تناول نمودم.

حضرت سجاد علیه السلام می فرماید: این سخن را از پدر بزرگوارم قبل از شهادتش شنیدم وچون شهید گردید ،از محل شهادتش بوی سیب استشمام می شد.این رایحه در
آن محل باقی است و هر کس از زوار بخواهد آن رایحه را استشمام کند،هنگام سحر به زیارت پدرم رود که اگر از مخلصین باشد آن را درک کند.

اگر به دنبال عطری ارگانیک و طبیعی هستید و کیفیت عطر برای شما اهمیت ویژه ای دارد،پیشنهاد می کنیم برای یکبار،عطر حرم امام حسین علیه السلام را امتحان کنید.

مشخصات

مشخصات کلی
برند
فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی ربیع
گارانتی
دارد
طبع رایحه
خنک و ملایم
انواع رایحه
شرقی
فصل
همه فصول
ماندگاری
24 ساعته
بسته بندی
ظرف مخصوص عطر نسبت به حجم انتخابی و کارتن مخصوص عطر
ساخت کشور
عراق

دیدگاه ها (2)

علیرضا فولادزاده | کاربر
17 / تیر / 1400
سلام.ببخشید من این عطر رو میخواستم به کسی هدیه بدم. عطر رو توی جلد میزارین یا نه؟ چون برای هدیه دادن میخواستم،میخواستم بدونم که توی جلد میزارین یا نه ممنون از محصولات خوبتون
کیمیا سامانه | مدیر سایت
17 / تیر / 1400
سلام دوست عزیز. عطر ها داخل جعبه کوچک قرار میگیرند. شما برای اطمینان بیشتر، قبل از نهایی کردن سفارش در مرحله آخر باز هم این نکته رو در قسمت پیام مشتری بنویسید که مسئولین بخش بسته بندی دقت بیشتری به خرج بدهند. ممنون از انتخابتون.
ساجد ترابی | کاربر
17 / تیر / 1400
بسیار خوش بو است