ظرف سفالی طرح سبد

ظرف سفالی طرح سبد

(1)

ظرف سفالی به رنگ آبی فیروزه ای و دارای روکش لعابدار با طرح سبد گل می باشد که دور تا دور ظرف باطرح گل زینت داده شده است .

ظرف‌های سفالی یکی از قدیمی‌ترین وزیبا ترین  صنایع دستی  به حساب می آیند ; سفال اولین محصول هنری و صنعتی دست بشر است  که حاصل نیاز انسان و توانایی او در به کارگیری عوامل طبیعت است و به مرور زمان، بشربا خلاقیت و استفاده از نقش و نگارهایی زیبا با رنگ‌های مختلف بر این ظرف‌ها زیبایی آن را دوچندان کرده است. امروزه کارشناسان معتقدند که بهتر است به جای استفاده از ظروف پلاستیکی و فلزی از ظرف سفالی استفاده شود زیرا در ظروف فلزی مانند آلومینیم، نیکل و کروم، احتمال نشت فلز به مواد غذایی وجود دارد.

28,080 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 2448
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

سفالگری؛ جادوی دستانی توانا با آب و خاک و رنگ

ظرف‌های سفالی یکی از قدیمی‌ترین وزیبا ترین  صنایع دستی  به حساب می آیند ; سفال اولین محصول هنری و صنعتی دست بشر است  که حاصل نیاز انسان و توانایی او در به کارگیری عوامل طبیعت است و به مرور زمان، بشربا خلاقیت و استفاده از نقش و نگارهایی زیبا با رنگ‌های مختلف بر این ظرف‌ها زیبایی آن را دوچندان کرده است. امروزه کارشناسان معتقدند که بهتر است به جای استفاده از ظروف پلاستیکی و فلزی از ظرف سفالی استفاده شود زیرا در ظروف فلزی مانند آلومینیم، نیکل و کروم، احتمال نشت فلز به مواد غذایی وجود دارد؛ درحالی‌ که این خطر در ظروف گلی موجود نیست  همچنین، پخت‌وپز در سفال باعث حفظ بسیاری از مواد مغذی خوراکی ها می شود ظرف های سفالی به 2 دسته تقسیم می شوند لعاب دار و بدون لعاب ظروف سفال به کندی گرم میشوند و  در معرض حرارت مستقیم وسوزنی اتش قرار ندارد زیرا باید از شعله پخش کن استفاده شود  در نتیجه حرارت را به طور یکنواخت پخش میکنند.

این ظروف برای حبوبات و آش ها که به طبخ طولانی احتیاج دارند بسیار مناسب هستند.

از مزایای دیگر این ظروف میتوان به مناسب بودن قیمتشان نسبت به دیگر ظروف  اشاره کرد .

ظرف سفالی به رنگ آبی فیروزه ای و دارای روکش لعابدار با طرح سبد گل می باشد که دور تا دور ظرف باطرح گل زینت داده شده است .

مشخصات

مشخصات کلی
سبک
اسلامی
قابل شستشو
بله
جنس
سفال روکش لعابی
برند
فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی ربیع
تولید کننده
لوح هنر
نوع رنگ
فیروزه ای
ابعاد
۶*۲۰*۲۵
بسته بندی
سلفون و جعبه مخصوص
ساخت کشور
ایران

دیدگاه ها (0)