رحل قرآن چوبی

رحل قرآن چوبی

(9)

رحل قرآن چوبی، منقش به نام مقدس الله، دو تکه معرق کاری شده با MDF مناسب برای قرآن و ادعیه در ابعاد وزیری. بسیار سبک و قابل حمل

رنگ :
38,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 7755
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

امروزه رحل‌های کوچک و بزرگ با اشکال و طرح‌های زیادی در بازار یافت می‌شود. رحل وسیله‌ای است که مطالعه را آسان می‌کند و از امراضی چون خم شدن ستون فقرات، عارضه دیسک کمر و گردن در طولانی مدت جلوگیری می‌نماید. رحل وسیله‌ای است که مطالعه را آسان می‌سازد و فاصله علمی و مورد نیاز بین متن و چشم را تنظیم می‌نماید. همچنین با توجه به اینکه متن یا کتاب روی زمین قرار نمی‌گیرد، موجب احترام به نوشتار، متن و قلم می‌شود که امروزه بسیار کمرنگ شده است؛ از این رو برای مطالعه یا قرائت کتب دینی بسیار کاربرد دارد.

رحل‌ها در ساختار گوناگونی تولید می‌شوند اما عموما چوبی هستند. سبک بودن وزن رحل‌ها، همیشه مورد اهمیت است؛ زیرا بایستی به راحتی جابه‌جا شوند و در دست بچرخند. کودکی به راحتی آن را دست بگیرد و یا پیرمردی توانایی حمل آن را داشته باشد. به همین جهت است که تولیدکنندگان این محصول به دنبال سبک تر کردن وزن رحل‌ها هستند. تولید رحل‌های پلاستیکی که با استفاده از پلاستیک فشرده به صورت شفاف ساخته می‌شوند، یکی از این دستاورد هاست. اما همچنان استفاده از رحل چوبی،برای مشتریان جذاب تر است. تولیدکنندگان رحل‌های چوبی هم برای کاستن از وزن کلی این محصول، با استفاده از محصولات MDF روی آورده اند تا هم این هدف را محقق سازند و هم استحکام بیشتری به آن ببخشند. ورق‌های ضخیم MDF به سادگی با دستگاه برش می‌خورند و به صورت دوتکه مانند قطعات پازل در کنار هم قرار می‌گیرند و رحل‌ها را می‌سازند. می‌توان آن را با دستگاه مخصوص برش داد و طرح‌ها و اشکال اسلیمی نیز روی آن ایجاد کرد. یا می‌توان آن را رنگ کرد تا جلا و جلوه‌ای نو ایجاد کند.

ما امیدواریم با خرید این محصول از فروشگاه ما، اشتیاق به تلاوت قرآن در نسل جوان بیشتر شود و جامعه انس و الفت بیشتری با کلام وحی پیدا کند.

مشخصات

مشخصات کلی
گارانتی
دارد
ضد خش
بله
ابعاد رحل در حالت بسته
14*40
ابعاد رحل در حالت باز
پهنا : 37 و ارتفاع : 15
نقش حکاکی شده
نام مقدس " الله"
ابعاد
مناسب برای ابعاد وزیری
بسته بندی
سلفون کشی شده بوسیله پلاستیک های حباب دار و بسته بندی پستی .
ساخت کشور
ایران

دیدگاه ها (0)