بازی فکری جورچین حیوانات

(3)

این بازی یک پازل چوبی یا جورچین است که دارای چهار مکعب می‌باشد و در هر یک از وجوه هر یک از این چهار مکعب بخشی از تصویر یک حیوان حک شده است و کودک با قرار دادن چهار وجه مناسب در کنار هم تصویر یکی از این حیوانات را خواهد ساخت. شش حیوان این جورچین شامل هدهد، شتر، گاو، گوسفند، مورچه و زنبور می‌باشد.
تقویت مهارت حل مساله
افزایش هماهنگی دست و چشم
توسعه مهارت های فضایی و بصری،
ارتقای مهارت کار با دستان
مناسب برای 2 سال به بالا

206,500 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8564
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
20 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

این بازی یک پازل چوبی است که دارای چهار مکعب می‌باشد و در هر یک از وجوه هر یک از این چهار مکعب بخشی از تصویر یک حیوان حک شده است. کودک با قرار دادن چهار وجه مناسب در کنار هم تصویر یکی از این حیوانات را خواهد ساخت. شش حیوان این جورچین شامل هدهد، شتر، گاو، گوسفند، مورچه و زنبور می‌باشد. مربی یا والدین کودک می توانند از این جورچین برای داستان پردازی و یا قصه گویی نیز استفاده نمایند.

در مورد هر یک از این شش حیوان در قرآن کریم نیز داستان‌هایی نقل شده که می‌توان قصه‌های مربوط به آنها را از طریق این جورچین برای کودکان بیان کرد. این اسباب بازی برای کودکان بالای 2 سال توصیه می‌شود. همانطور که حتما می‌دانید اسباب بازی‌های پازلی انواع و اقسام بسیار زیادی دارند. معمولا کودکان از اسباب بازی‌های مکعبی لذت بیشتری می‌برند. هدف عمده چوبین نیز مانند سایر پازل‌ها این است که بازیکن را به تفکر و تجسم ذهنی وا دارد.

آن‌چه جورچین را از سایر پازل‌ها متمایز می‌کند احساس فوق‌العاده‌ای است که کودک حین لمس جنس چوبی این اسباب بازی و تصاویر زیبای حیوانات خواهد برد. در حقیقت هدف پازل این است که کودک را به مبارزه و چالش برای پیروزی دعوت کند. پازل‌ها کاملا باید با توانایی‌های کودک هماهنگ باشند چرا که سختی بیش از حد پازل چیزی جز احساس نا امیدی به همراه نخواهد داشت. جورچین به نحوی طراحی شده که کودکان بالای 2 سال را مشتاق به حل پازل و لذت بردن از آن خواهد کرد. لمس جنس چوبی جورچین و تناسب وزن آن با دستان کودکان حس بسیار خوبی را برای کودک دلبند شما به ارمغان خواهد آورد.

از مزایای این بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت مهارت حل مساله
  • افزایش هماهنگی دست و چشم
  • توسعه مهارت های فضایی و بصری
  • ارتقای مهارت کار با دستان
  • تقویت مهارت‌های ذهنی همانند قدرت تجسم فضایی

دیدگاه ها (0)