بازی فکری تیله ران

(3)

تیله ران از یک صفحه‌ی چوبی دارای مسیر مارپیچ تشکیل شده که روی یک قطعه نیم کره‌ای قرار می‌گیرد. بازیکن باید با قرار گرفتن روی صفحه، گوی (تیله) را از مبدا به مقصد هدایت کند. در این مسیر راه‌های اشتباهی نیز وجود دارد که باید تشخیص داد و گوی را در این راه‌ها قرار نداد. می‌توان برای جذاب‌تر شدن این بازی محدودیت زمانی نیز در این بازی قرار داد و یا در صورت برگزاری مسابقه، فردی که زودتر گوی را از مبدا به مقصد برساند، برنده است. در این بازی دو گوی با قطرهای مختلف قرار گرفته که هر چه قطر گوی ها بزرگتر باشد، بازی سخت تر خواهد شد، بنابر این می توان با استفاده از گوی‌های بزرگتر، از این دو گوی نیز بر پیچیدگی و جذابیت بازی افزود. صفحه چوبی دارای جنس مقاوم و ضخامت مناسب است.

782,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8626
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
50 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

به جرئت می‌توان گفت تیله ران یکی از پرهیجان ترین اسباب بازی‌های چوبی است که می‌تواند امکان شادی و نشاط کودکان را فراهم آورد. تیله ران از جمله اسباب بازی‌هایی است که خاطرات خوش یک مسابقه و رقابت سالم را در ذهن کودکان به جا خواهد گذاشت. این اسباب بازی برای کودکان بالای 6 سال توصیه می‌شود.

مزیت های بازی تیله ران:

  • جذابیت و زیبایی در عین سهولت استفاده
  • کمک به ایجاد هماهنگی بین حرکات پا
  • توسعه مهارت های حرکتی تعادلی
  • استفاده از مواد سازگار با محیط زیست
  • امکان بازی تک نفره یا گروهی
  • ایجاد فرصتی برای تعامل والدین با کودکان در یک محیط شاد و دوستانه

به طور کلی بازی‌های حرکتی تاثیرات بسیار مفیدی بر سلامت کودکان دارند. از جمله این تاثیرات تقویت عضلات بدن آن‌ها و نیز کاهش خطر ابتلا به دیابت قابل ذکر است. علاوه بر این مدیریت احساسات و کاهش استرس و اضطراب نیز از ثمرات بازی با اسباب بازی‌های حرکتی است.

دیدگاه ها (0)