بازی فکری توپک

(2)

در بازی توپک، بازیکن سعی می کند توپ را درون یکی از سوراخ های دسته بیندازد. امتیازها به ترتیب از سوراخی که به دسته نزدیکتر است به سمت جلو کم می شود؛ یعنی سوراخی که نزدیک دسته است بیشترین امتیاز را دارد. بازیکنان می توانند به دلخواه خود امتیازاتی را برای هر سوراخ تعیین کنند. به عنوان مثال امتیاز 50، 40، 30، 20 و 10. نهایتا در یک تعداد پرتاب مشخص (5 یا 10 مرتبه) بازیکنی که بیشترین امتیاز را بگیرد برنده است.
روش سخت تر بازی به این صورت است که بازیکن سعی کند با 5 مرتبه پرتاب، توپ را به ترتیب در سوراخ اول تا پنجم بیاندازد.

116,500 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8625
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
20 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

رقابت برای کسب امتیاز و موفقیت، از تجربه‌های لذت بخش کودکان است. بازی های رقابتی و امتیازی اعتماد بنفس و قدرت را برای کودکان فراهم می‌کنند. اگر بازی بسیار سخت باشد اثر معکوس دارد و باعث سرخوردگی کودک خواهد شد. سادگی بیش از حد بازی نیز سبب کاهش انگیزه کودک برای بازی مجدد خواهدشد.

توپک یک اسباب بازی سازماندهی شده متناسب با توانایی‌های عموم کودکان است. این اسباب بازی نه تنها کودک را سرخورده نمی‌کند بلکه باعث افزایش اعتمادبنفس از طریق کشف راهکارهای جدید خواهد شد.

توپک یکی از اسباب بازی‌هایی است که امکان تفکر استراتژیک را در کودک تقویت می‌کند. در واقع پس از هربار امتحان، کودک متوجه کشف راهکارهای بهتر برای موفقیت خواهد شد. توپک به سادگی به کودک آموزش می‌دهد که لازم است برای رسیدن به اهدافش تفکر کند و روش‌های مختلف را  ارزیابی کند.

نکته مهم این است که آموزش مفاهیم تربیتی به کودک مانند صبر و تلاش برای رسیدن به هدف، از راهی جز اسباب بازی‌های مفید امکان پذیر نیست. توپک نیز از جمله اسباب بازی‌هایی است که علاوه بر جذابیت و هیجان، سرشار از نکات آموزنده و لازم برای رشد کودکان است.

دیدگاه ها (0)