بشقاب میناکاری اسلیمی سایز 30 سانتی متر

(0)

گلدان اسلیمی میناکاری 30 سانتی متری گلدانی است مسی و میناکاری شده که هدیه ای زیبا است برای محل کار و همچنین منازل افرادی که علاقه مند به صنایع دستی می باشند.

0 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 5974
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

مینا کاری از جمله هنرهای به نام و مشهور در صنایع دستی است. این هنر که از خاک و آتش می باشد و بانقاشی ترکیب شده است از زمان های دور برای تزیین ظروف و صنایع دستی استفاده می شده است.در واقع به تزیین فلزات، به ویژه فلزهای قیمتی و نیمه قیمتی مانند مس با رنگ های مینایی، میناکاری یا مینیاتور بر روی آتش می گویند.مینکاری و هنرمینا کاری، هنری است گه سابقه ای در حدود 5 هزار سال دارد.این هنر به گفته برخی کارشناسان ابتدا در ایران شکل گرفته و سپس به کشور های دیگر هم رسیده است.محصولات میناکاری همچون بشقاب، قندان و کاسه و...چندین بار در کوره قرار گرفته و با دقت و ریزه کاری های زیادی آماده عرضه می گردند.شاید جالب توجه باشد اینکه بگوییم قدیمی ترین آثار صنایع دستی مینکاری موجود در موزه ها حاصل دست ایرانیان می باشد.

مشخصات

مشخصات کلی
قابل شستشو
هست
برند
فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی ربیع
تولید کننده
موسسه آفرینش های هنری سلام
گارانتی
دارد
بسته بندی
کارتن و بسته بندی پستی
ساخت کشور
ایران

دیدگاه ها (2)

طهورا حاجیوند | کاربر
17 / تیر / 1400
من برای تولد شوهرم از این مینا کاریا خریدم براش که خودمم استفاده کنم در اصل برای خودم خریدم ههههههههههه ولی اشتباهی که کردم از ربیع نخریدم اون موقع با ربیع اشنا نبودم ربیع خیلی قیمنتاش مناسبه واقعا ممنون از سایت خوبتون
- زهراعلیزاده | کاربر
17 / تیر / 1400
سلام بسیار طرح زیبایی بود ومن بسیار خوشم اومد و برای مادرم خریدم