بازی فکری هوشکل

(3)

بازی هوشکل از چوب کاملا طبیعی و سازگار با محیط زیست ساخته شده است و باعث تحریک مهارت های اساسی یادگیری مانند شمارش، تطبیق و تشخیص رنگ کودک می شود. آموزش اشکال هندسی، تقویت تفکر منطقی و آزمون و خطا، توسعه مهارت حل مسئله و هماهنگی چشم و دست از دیگر مزایای این بازی به شمار می روند. این بازی مناسب برای رده سنی دو سال به بالا می باشد.

267,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8633
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
20 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

از مزایای این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره می‌کند:

این اسباب بازی به سادگی از طریق یک روند جذاب و دوست داشتنی، مهارت‌های اساسی و پایه‌ای یادگیری مانند شمارش و تطبیق و تشخیص رنگ را به کودک آموزش خواهد داد. این مهارت‌ها برای آینده کودک به خصوص شروع دوران مدرسه حیاتی است.

آموزش اشکال هندسی مانند مثلث، مربع، دایره و مستطیل از طریق این اسباب بازی به سادگی قابل تحقق است. استفاده از رنگ‌های جذاب آموزش اشکال هندسی را آسان تر خواهد کرد.

هوشکل از جمله اسباب بازی‌هایی است که در طی یک روند ساده و جذاب باعث تقویت تفکر منطقی در کودک خواهد شد. کودک با آزمون و خطا راه درست را کشف می‌کند و احساس اعتماد بنفس و موفقیت را تجربه خواهد کرد.

طرز تفکر کودک در مواجه با مسائل و مشکلات در نتیجه بازی با اسباب بازی‌هایی است که درآن‌ها به حل مسئله توجه شده است. این نکته در آینده کودک بسیار مفید است و توصیه می‌شود پدرومادرها حتما به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

این موضوع نیز از نکات پراهمیت در حوزه سلامت و تربیت کودک است که با هوشکل قابل دستیابی است.

برخی اسباب بازی‌ها به دلیل تماس زیاد با دست کودکان مشکلات زیادی از جمله انواع حساسیت‌ها را به وجود می‌آوردند. در هوشکل، هیچ‌گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است. جنس چوبی هوشکل احساس خوبی از بازی را برای کودکان به همراه خواهد داشت. هوشکل تمام انتظارت شما را از یک اسباب بازی کاملا مفید و ایمن و در عین حال جذاب برآورده خواهدکرد.

 

دیدگاه ها (0)