بازی فکری منجنیق

(6)

بازی منجنیق، یک بسته اسباب بازی چوبی است که از قطعات قلعه و یک منجنیق و دو توپ تشکیل شده است. بازی به این نحو است که میتوان با قطعات، یک قلعه مستحکم ساخت و با استفاده از منجنیق و دو توپ، آن را مورد هدف قرار داد. این بازی مناسب دختران و پسران بالای 4 سال می باشد.

383,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 8632
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
20 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

یک نفر قلعه را می‌سازد و سعی میکند محکمترین قلعه را بسازد و نفر دیگر از فاصله 3 متری، قلعه را هدف گرفته و با 4 پرتاب می‌بایست قلعه را خراب کند.
میتوانند هر دو نفر با مشورت و کمک یکدیگر قلعه را ساخته و سپس به نوبت با منجنیق به سمت قلعه، توپ های چوبی را پرتاب کنند. هر بازیکن که بتواند دزدهای بیشتری را مورد هدف قرار دهد و بیندازد در انتهای بازی برنده است.
همچنین میتوانید با تهیه دو مجموعه منجنیق، هر بازیکن یک قلعه ساخته و سپس با منجنیق خود قلعه نفر مقابل را خراب کند. به این ترتیب هر کس که زودتر قلعه‌ی دیگری را خراب کند برنده است.

توضیحات بیشتر:

یکی از بزرگترین دغدغه های والدین در پرورش فرزندشان، بحث آموزش است. این که چه مفاهیمی در خور سن اوست و چه مفاهیمی دانستن زودتر آن باعث بلوغ فکری و جسمی زودرس می شود؛ دقیقا این مرز باریک را اگر رعایت نکنیم، ممکن است به هر دوسوی افراط و تفریط رفته و به کودک ناخواسته آسیب های غیرقابل جبران بزنیم. نکته مهم این جاست که می توان در خلال بازی ها و به صورت غیر مستقیم خیلی از مباحث مهم را در ذهن کودک زمینه چینی کرد، بدون آن که خود کودک متوجه بزرگ بودن مسئله و درگیر کردن ذهنش شود، یکی از اسباب بازی هایی که باعث می شود کودک در خلال بازی با خیلی از مفاهیم آشنا گردد، بازی منجنیق است که یک بازی خلاقانه، غیر تکراری و جذاب برای همه کودکان میتواند نام گیرد.

منجنیق برای همه:

بازی منجنیق، برای دختران و پسران مناسب بوده و با پرورش قدرت فکر می تواند کودکان را برای حضور در جامعه به صورت ناخود آگاه آماده گرداند. برای دور کردن کودک از یک جا نشینی و بازی های مخرب کامپیوتری می توان رو به وسایلی آورد که مفاهیم علمی را به صورت غیرمسقتیم به کودک آموزش می دهد و در آینده او را نسبت به هم سالان خود جلو می اندازد.

رده سنی بازی منجنیق:

منجنیق، مناسب بازی برای کودکان 4 سال به بالا بوده و با تقویت قوه تخیل کودک و قدرت خلاقیت او ساخته می شود، برای این بازی می توان به دو گروه تقسیم شد، دو نفره و حتی یک نفره هم می توان این بازی را به انجام رساند، بهتر آن است که شما به عنوان والدینی با انرژی، با تقویت روحیه تیمی و علاقه در خانواده خود و افزایش اعتماد به نفس کودکتان، با هم بازی شدن با وی او را در انجام این بازی یاری نمایید.

با بازی منجنیق می توان مفاهیم پیچیده ریاضی و فیزیک را به صورت ناخودآگاه و تجربی به کودک آموزش داد و او را با روش های ساخت خانه مستحکم تر آشنا نمود. هم چنین خوب است که بدانید کودک می تواند با دستان خود هر قلعه از این منجنیق چوبین را رنگ آمیزی نموده تا هیجان و اعتماد به نفسش به بالاترین حد ممکن در طول یک بازی برسد.

بازی منجنیق چوبین با ساختار ساده کودک را تشویق می کند تا مدل های مختلف را با چند قطعه چوب بسازد.

دیدگاه ها (0)