قوانین مربوط به عضویت و ثبت نام
- حداقل سن متقاضی برای عضویت و فعالیت بازاریابی شبکه ای 12 سال تمام می باشد.
- ثبت نام متقاضی فقط از طریق مراجعه به آدرس (https://rabi.ir/hamkari) امکان پذیر است.
- مشخصات اولیه که در فرم ثبت نام ثبت می گردد می بایست مطابق با اطلاعات دقیق شناسنامه ای وی باشد.
نکته: عواقب ناشی از اعلام اطلاعات غلط شخصی و بانکی متقاضی به عهده خود او بوده و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی از این بابت بر عهده نخواهد داشت.
- فروشگاه هیچ مبلغی بابت عضویت و ثبت نام از متقاضی دریافت نخواهد کرد و این فرایند کاملا رایگان بوده و همچنین متقاضی نیز پس از تائید صلاحیت هیچ اجباری در مورد خرید کالا ندارد.
-بازاریابی در موسسه فرهنگی ربیع تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی بوده و این موسسه تصمیمی در راستای فعالیت حقیقی در این زمینه ندارد.
- تایید فعالیت و شروع به کار بازاریابان در موسسه فرهنگی ربیع به منزله استخدام آنان در این موسسه محسوب نمیگردد و موسسه فرهنگی ربیع صرفا تا زمانی که بازاریابان فعالیت و فرو ش محصولات برای این موسسه را داشته باشند متعهد به پرداخت کمیسیون فروش آن ها خواهد بود.
قوانین مربوط به پورسانت و پاداش ها
- طبق طرح بازاریابی تمام محصولات وارد شده در پنل بازاریابی قسمت محصولات دارای پورسانت ویژه می باشند و الباقی محصولاتی که وارد نشده اند پورسانت ثابت 5 درصد دارند .
- هر بازاریاب می بایست جهت واریز وجه پورسانت شماره حساب بانکی با نام خودش به فروشگاه ارائه نماید. نکته: لازم به ذکر است کلیه تراکنش های مالی شرکت با بازاریابان از طریق بانک انجام می شود.
- پورسانت های مربوطه که از طریق هر بازاریاب از طریق پنل درخواست داده شده است پس از تسویه فاکتور مطابق پلن درآمدزایی فروشگاه واریز خواهد شد.
- در صورتیکه پس از واریز وجه، خریدار از خرید منصرف گردد، برگشت از خرید پورسانت بازاریابان محاسبه و در پنل ثبت می گردد.
- ملاک محاسبه پورسانت و پاداش های مربوطه میزان فروش محصولات فروشگاه با استفاده از طرح درآمدزایی بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل است.
- بازاریاب می تواند در هر زمان از فعالیت خود انصراف دهد در این حالت فروشگاه کلیه پورسانت های پرداخت نشده را به بازاریاب پرداخت می نماید و جایگاه وی حذف می گردد.
قوانین مربوط به کالا
- بازاریابان موظف هستند حین بازاریابی محصولات فروشگاه مشخصات فنی کالاهای ارائه شده شامل تصویر، وزن، نوع، قیمت و امتیاز کالا و سایر اطلاعات را بطور کامل مشاهده نمایند و ارائه دهند تا موردی به اشتباه به مشتریان عرضه نشود .
- بازاریابان موظف هستند کالاهای ارائه شده را با قیمتی که در سایت مشخص شده به فروش برسانند، در غیر اینصورت با شخص خاطی برخورد خواهد شد.
- بازاریابان می بایست در زمان بازاریابی نحوه تحویل کالا را مد نظر قرار دهند و به مشتری اعلام کنند که باعث نارضایتی مشتری از خرید نشود . (تمامی ارسال کالاها از طریق شرکت پست انجام میگردد)
- بازاریابان باید در موقع ثبت خرید دقت نمایند آدرس پستی بصورت کامل و دقیق ثبت گردد. در صورتی که به هر دلیل، (اشتباه بودن آدرس اعلام شده توسط مشتری، حضور نداشتن مشتری در آدرس مورد نظر، عدم ارائه مدارک مورد نیاز و موارد دیگر) پیک موفق به تحویل کالای سفارش داده شده به مشتری نشود، بعد از مرجوع کردن کالا به دفتر فروشگاه، هزینه ارسال دوباره کالا از بازاریاب کسر میگردد .
با تشکر
مدیریت روابط عمومی بازاریابی فروشگاه ربیع
حساب کاربری خود را بسازید!