خرید اینترنتی از پاساژ مهستان تهران

تجربه ‌ای نوستالژیک در قلب تهران، پاساژ مهستان میدان انقلاب

پاساژ مهستان انقلاب یکی از معروف‌ترین مراکز خرید محصولات مذهبی و فرهنگی در شهر تهران است. مغازه‌ های مرکز خرید مهستان تنوع بالایی در آثار و کتب مذهبی دارند و گردشگران زیادی برای تهیه اقلام مورد نظر خود به این مرکز خرید می‌روند. این پاساژ در نزدیکی جاهای دیدنی تهران در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است.

اگر برای تهیه انواع محصولات فرهنگی و مذهبی از میان مراکز خرید تهران به‌دنبال مقصدی معتبر و متنوع هستید، پاساژ مهستان انقلاب گزینه‌ای مناسب پیش روی شما است. در این مقاله ما به معرفی این مرکز خرید و مغازه‌ها و محصولات متنوع آن می‌پردازیم. در ضمن مسیر دسترسی و فروشگاه‌های اطراف مرکز خرید مهستان انقلاب را نیز معرفی خواهیم کرد.

امروز شما را به یکی از مراکز خرید قدیمی و خاص تهران می‌بریم؛ جایی که در آن ردپای گذار از بازار های سنتی به مراکز تجاری مدرن به‌ خوبی نمایان است. پاساژ مهستان میدان انقلاب یکی از آن مراکزی است که همچنان با حفظ روحیه سنتی خود، شلوغ و پرجنب ‌و جوش باقی مانده است.

خرید اینترنتی از پاساژ مهستان

همه محصولات این پاساژ اکنون به‌صورت اینترنتی نیز در دسترس هستند. اگر به دنبال خرید کالاهای مذهبی، فرهنگی لوازم هیئت، پوشاک اسلامی یا حتی لوازم تزئینی مذهبی هستید، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به حضور در محل، از فروشگاه اینترنتی ربیع دیدن کرده و سفارشات خود را ثبت کنید. برای خرید محصولات پاساژ مهستان، تنها کافیست به سایت ربیع مراجعه کرده و به صورت آنلاین خرید کنید.

سبک زندگی اسلامی ایرانی ربیع

پاساژ مهستان انقلاب از برجسته‌ترین مراکز خرید و فروش محصولات فرهنگی و مذهبی در قلب پایتخت کشور ما به شمار می‌رود. در این مجموعه انواع کالاها، ابزار، کتب، محصولات صوتی و تصویری و بنرهای مذهبی به مشتریان عرضه می‌شوند. بین مغازه‌های این پاساژ، فروشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی نیز فعالیت می‌کنند که بازار کار آن‌ها نزدیک به مناسبت‌های سوگواری و اعیاد مذهبی بسیار داغ می‌شود.

ساختمان پاساژ مهستان انقلاب با در نظر گرفتن زیرزمین این ساختمان، ۹ طبقه دارد که سه طبقه آن تجاری است. این مرکز خرید و پاساژ پرچم در نزدیکی بازار تهران، دو مجموعه گسترده فروش محصولات فرهنگی و مذهبی در شهر تهران هستند و نه فقط در روزهای عزاداری مذهبی که در کل سال مشتریان خاص خود را دارند.

چگونه به پاساژ مهستان برسیم؟ (و چرا پارک نکنید!)

مرکز خرید مهستان انقلاب فاقد پارکینگ اختصاصی است و به‌دلیل موقعیت ویژه مناطق اطراف این پاساژ، فضای مناسبی برای پارک خودرو در خیابان‌های اطراف این مرکز خرید نیز وجود ندارد. نزدیک‌ترین پارکینگ‌ها به مرکز خرید مهستان پارکینگ‌های جمالزاده و ۱۲ فروردین هستند.

خیابان‌های اطراف میدان انقلاب و پاساژ مهستان در محدوده طرح ترافیک در مرکز شهر تهران هستند و تردد با وسیله نقلیه شخصی به این مناطق در طول روز ممنوع است؛ پس می‌توانید برای تردد به این مرکز خرید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید تا مشکل پارک خودرو نیز نداشته باشید.

پاساژ مهستان تهران در نزدیکی میدان انقلاب قرار دارد و به‌دلیل استقرار فروشگاه‌های فرهنگی متنوع و کتابفروشی های ناشران معتبر در این حوالی، در طول روز گردشگران زیادی از این منطقه بازدید می‌کنند. از طرف دیگر نزدیکی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حوزوی در این منطقه به رونق بیشتر این مرکز خرید منجر شده است.

اگر از میدان انقلاب تهران در جهت جنوب به خیابان کارگر جنوبی وارد شوید، پس از گذشتن از چند کوچه به پاساژ مهستان انقلاب در سمت راست، در خیابان چهارم جمالزاده خواهید رسید. بر سر در این پاساژ تابلویی سرمه‌ای رنگ قرار دارد که روی آن با رنگ سفید نام مهستان را نوشته‌اند. پله‌های ورودی این پاساژ شما را به طبقه همکف و زیرزمین هدایت می‌کنند.

برای دسترسی آسان‌تر، ایستگاه مترو میدان انقلاب در خط ۴ مترو (کلاهدوز – ارم سبز) بهترین گزینه است. همچنین با خط BRT تهرانپارس – آزادی نیز به راحتی به این منطقه دسترسی دارید. اما اگر با خودروی شخصی قصد دارید به این پاساژ بروید، باید بدانید که این مرکز در طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا قرار دارد و فاقد پارکینگ اختصاصی است. برای رفع این مشکل می‌توانید از پارکینگ ‌های عمومی اطراف میدان مانند پارکینگ کاوه یا مهرسان استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که فاصله مرکز خرید مهستان از میدان انقلاب بسیار کم است و با پیاده‌روی کوتاه به این پاساژ خواهید رسید. این مرکز خرید از خیابان جمالزاده نیز دسترسی دارد و در انتهای خیابان چهارم قرار گرفته است.

 پاساژ مهستان تجربه خریدی تخصصی و آسان

عمده فروشگاه‌های پاساژ مهستان انقلاب را مغازه‌ها عرضه محصولات فرهنگی در حوزه هنر آئینی تشکیل می‌دهند. در میان این فروشگاه‌ها مؤسسات نرم‌افزاری در حوزه معارف نیز فعالیت دارند و محصولات متنوعی در این زمینه را به مخاطبان خود ارائه می‌کنند.

کتاب فروشی‌های مذهبی از دیگر مغازه‌های پاساژ مهستان هستند و دفاتر نشرهای اسلامی در این مجموعه شعبه دارند. از دیگر محصولات پرطرفدار در این مرکز خرید، مراکز تولید و فروش انواع پرچم، بنر و پارچه‌های خطاطی شده و تابلوهای هیئت‌های عزاداری هستند. در این میان برخی مغازه‌ها خدمات چاپ و پارچه‌نویسی را به‌صورت سفارشی و طبق نظر مشتریان انجام می‌دهند.

با ورود به پاساژ مهستان، به دنیایی از محصولات مذهبی و فرهنگی قدم می‌گذارید. از پرچم ‌ها و کتیبه‌ های عزاداری گرفته تا چادر مشکی، تسبیح، مهر، و پوشاک مذهبی، تمامی این محصولات در طبقات مختلف این پاساژ به فروش می‌رسند. اما این تنها بخشی از ماجراست! در طبقه زیرزمین می‌توانید فروشگاه ‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات و فروش آبگرمکن و پکیج‌ های گرمایشی را نیز بیابید.

مرکز خرید مهستان یکی از پنج پاساژ معروف در منطقه جمالزاده تهران است که برای رهگذران و گردشگران در تمام سال حال و هوای روزهای ماه محرم را تداعی می‌کند. در راهروها و گوشه و کنار این پاساژ همواره پرچم‌ ها و پارچه‌هایی مزین به نام معصومان به چشم می‌خورند. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات فرهنگی که در شهرهای مذهبی فعالیت می‌کنند، شعبه‌ هایی نیز در پاساژ مهستان دایر کرده‌اند. برای علاقه‌مندان به محصولات فرهنگی و مذهبی، این پاساژ انتخابی مناسب است.

پاساژ مهستان تهران

فروشگاه‌های عرضه لباس و چادر مشکی و البسه مناسب برای شرکت در مراسم مذهبی و عزاداری‌ها، از دیگر مغازه‌های پاساژ مهستان هستند. فروشگاه‌های هنری نیز محصولات دست ساز آئینی مانند کتاب‌های نفیس، تابلوهای تذهیب و منبت، تسبیح‌، سجاده و پارچه‌های زنجیر دوزی و سکه دوزی را در این پاساژ تولید و به مشتریان عرضه می‌کنند.

فروشگاه‌ها و مؤسسات معتبر مذهبی نیز در مرکز خرید مهستان شعبه دارند که از میان آن‌ها می‌توان به نور الزهرا، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، پایگاه جامع مداحی، شهرستان ادب،‌ هنر ناب اسلامی، گنجینه معرفت و بیان معنوی اشاره کرد.

طبقات همکف و اول مملو از فروشگاه‌ هایی است که کالاهای متنوع مذهبی و فرهنگی عرضه می‌کنند. برخی از این فروشگاه‌ ها خدمات گلدوزی سفارشی نیز ارائه می‌دهند، که می‌توانید طرح ‌های دلخواه خود را بر روی پارچه سفارش دهید.
اگر به دنبال راحتی در خرید هستید، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ربیع، تمامی این محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنید و از مزایای خرید غیرحضوری بهره‌مند شوید.

خرید کتیبه سفالی از ربیع

معماری سنتی و فضای خاص پاساژ مهستان

پاساژ مهستان که در سال ۱۳۷۴ با ۹ طبقه ساخته شد، ترکیبی از معماری سنتی و مدرن آن دوره را نشان می‌دهد. سه طبقه این پاساژ تجاری و شش طبقه دیگر اداری است. این پاساژ در ابتدا قرار بود مرکز فروش موبایل شود، اما در نهایت تبدیل به یکی از مراکز فروش محصولات مذهبی و فرهنگی شد.
فضای داخلی این پاساژ با راهرو های باریک و مغازه‌ های کوچک، تفاوت زیادی با مراکز خرید مدرن دارد. برخلاف پاساژ های مدرن، در اینجا خبری از فودکورت، صندلی‌ های استراحت یا شهربازی نیست؛ اما اگر به دنبال خریدی تخصصی با قیمت ‌های مناسب هستید، پاساژ مهستان بهترین گزینه است. بسیاری از فروشندگان این پاساژ، تولیدکننده هستند و می‌توانید کالا های سفارشی با قیمت مناسب تهیه کنید.

پاساژ مهستان

 خرید آنلاین از پاساژ مهستان از طریق فروشگاه اینترنتی ربیع

برای کسانی که ترجیح می‌دهند خرید خود را آنلاین انجام دهند، خبر خوبی داریم! تمامی محصولات این پاساژ را می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ربیع تهیه کنید. از کالاهای مذهبی گرفته تا محصولات فرهنگی، همه در این فروشگاه در دسترس هستند. به سایت ربیع مراجعه کرده و خرید خود را به سادگی انجام دهید.

خرید لوازم هیئت و محرم از ربیع

 

برچسب ها:

0 نظرات

ارسال نظرات