گزارش برگزاری پویش غذای نذری نیمه شعبان

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل پروردگار و با عنایت حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، مجموعه خیریه ربیع محبت زیر نظر شرکت قطعه گمشده زندگی امروز، با کمک و یاری شما خیرین و اعتماد شما مشتریان نیکوکار، اقدام به پخت و پخش غذای مرغوب و باکیفیت برای نیازمندان و مستضعفان نمود. این افراد از قبل با نظارت مجموعه خیریه ربیع محبت شناسایی و پس از اطمینان از وضعیت ایشان، مورد توجه خیریه واقع شدند.

 

پویش انجام شده با مشارکت حدود 28 نفر از نیکوکاران گرامی با مبلغی بالغ بر 60 میلیون ریال به اضافه 10 میلیون ریال از مازاد سود فروشگاه اینترنتی ربیع و تهیه 100 پرس چلوکباب کوبیده درجه یک صورت گرفت و در شب نیمه شعبان 1445 به یمن میلاد مبارک حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، توزیع گردید. لازم به ذکر است که رستوران محل تهیه غذا نیز با ارائه تخفیف 55 هزار تومانی، به ازای هر پرس چلوکباب درجه یک مبلغ 70 هزار تومان دریافت کرد تا به نوعی در این امر خداپسندانه سهیم باشند. اجر همه شما عزیزان ان شالله با حضرت حجت (عج).

امیدواریم به زودی زود، با ظهور مولایمان، فقر و تنگدستی از عالم و به خصوص شیعیان و محبین اهلبیت (علیه السلام) محو شود و شاهد عدالت گستری به دست با برکت حضرتش باشیم.

در پایان لازم به ذکر است که پویش های مجموعه ربیع محبت همچنان ادامه داشته و شما خیرین گرامی می‌توانید با تأسی از مولایمان علی (علیه السلام)، با هر توان مالی فقط با مراجعه به سایت ربیع محبت، کمک های نقدی خود را به حساب این خیریه واریز نمایید. ان شالله با یاری شما عزیزان و نیکوکاران، سفره اطعام نیازمندان در عید فطر نیز گسترده خواهد بود.

0 نظرات

ارسال نظرات