رویداد ملی هم افزایی مدیریت ایران

شرکت فروشگاه ربیع در رویداد ملی هم افزایی مدیریت ایران

هدف ما؛ نقش آفرینی به عنوان حلقه های میانی با محوریت مدیریت مردمی برای ارتباط میان مدیران کشور از یک سو و شرکت ها، موسسات و مجموعه‌های فعال و کارآمد از سوی دیگر به منظور حل مشکلات کشور و نابسامانی های موجود با رویکرد نوآوری، شبکه سازی و حل مساله است.
رویداد هم افزایی مدیریت ایران اولین بستر تعامل و همکاری میان مدیران دولتی با شرکت ها، موسسات و مجموعه هایی است که هرکدام محصول، خدمات، ایده یا الگوی خاصی برای حل مشکلات و چالش های کشور دارند.
هم افزا قصد دارد به بزرگترین و گسترده ترین زیرساختی برای تجمع فعالان و نقش آفرینان واحدهای فناور، فرهنگی_ اجتماعی و کسب و کارهای خلاق و نو با مدیران کشور جهت کمک به حل مسائل کشور تبدیل شود.

شرکت قطعه گمشده امروز به عنوان یک شرکت خلاق در این رویداد شرکت کرد. بازوی تجاری این شرکت با عنوان ربیع، بزرگترین عرضه کننده محصولات فرهنگی و هنری به صورت اینترنتی در کشور است و میتواند نقش مأثری در عرضه و تولید محصولات فرهنگی و هنری فاخر داشته باشد.

همچنین وبسایت سلامتی و طبی ربیع نیز در میان فروشندگان محصولات ارگانیک شاخص است و توانسته است در زمان کم تاسیس تا کنون، موفقیت های چشمگیری به دست آورد.

آقایان محسن همتی ها به عنوان مدیرعامل و مصطفی رحمانی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت در این رویداد حضور داشتند.

رویداد ملی هم افزایی مدیریت ایران و شرکت قطعه گمشده زندگی امروز

0 نظرات

ارسال نظرات