چادر لبنانی صدفی

چادر لبنانی

چادر صدفی لبنانی

مدل کلی چادر صدفی شبیه چادر لبنانی است، با این تفاوت که در بالای سر آن مقنعه یا چانه وجود دارد و از جلو زیپ می‌خورد. این مدل با پوششی کامل و زیبا برای خانم‌های شاغل بسیار مناسب است.

دوخت و طراحی چادر صدفی به گونه ای است که ایده اولیه آن مرتبط با چادر لبنانی است، چادر لبنانی همان‌گونه که از نامش مشخص است از سبک چادرهای عربی می باشد که بیشتر در کشور های لبنان و فلسطین مورد استفاده قرار می‌گیرد، این چادر همانند سایر چادر های عربی از عرض زیادی بهره‌مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن مچ های 15 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است.

به صورت کلی چادر صدفی (چادر صدف) جر زیر شاخه های چادر لبنانی محسوب می‌شود؛ چراکه چادری پوشیده و جلو بسته با نقاب طراحی اولیه چادر لبنانی است.
کم‌کم بعد از رفع نقاط ضعف آن، چادرهای مختلفی در بازار ارائه شده است، چادر صدف یکی از طرح‌هایی است که با برطرف کردن نقاط ضعف چادر لبنانی ساده یک چادر خوب و پرطرفدار شده است.
چادر لبنانی داری کاپ روی سر (جایگزین هد) جهت عدم خروج موها از زیر چادر و نقاب که با داشتن 2 دکمه مخصوص جایگزینی به‌جای مقنعه و در حالت دیگر پوشیه می باشد است.

مدل چادر صدفی اصل

فروشگاه اینترنتی ربیع با خلاقیت زیاد چادر صدفی را برای شما بانوان عزیز فراهم کرده است و با انواع پارچه‌های مختلف در قواره های متفاوت به بازار ارائه کرده است.

چادر مدل صدفی (چادر مدل صدف)

فروشگاه ربیع با طراحی‌های منحصر به فرد انواع چادر مشکی مدل صدفی و رنگی را برای شما عزیزان طراحی نموده است که به شرح زیر می‌باشد:

چادر صدفی آستین دار

یکی از مدل‌های پر فروش در فروشگاه ربیع، چادر صدف مدل آستین دار آن است که به دلیل سطح پوشیدیگی بالا و آزادی عمل عالی، بسیار محبوب است.

از مدل های مختلف چادر صدفی میتوان نام برد:

چادر صدفی بدون آستین

چادر صدفی مچ دار

چادر صدفی زیپ دار

چادر صدفی عربی

چادر صدفی بدون مچ

چادر صدفی رنگی

خرید اینترنتی چادر صدفی

جهت خرید چادر صدفی، کافی‌ست از طریق سایت فروشگاه اینترنتی ربیع به راحتی اقدام نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجومه ما در تماس باشید.

0 نظرات

ارسال نظرات