آفتابگیر خودرو با طرح بیانیه گام دوم

Shades

آفتابگیر خودرو

آفتابگیرهای خودرو یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند که افزون‌بر طول عمر و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب گردیده و در تمامی مکان‌های عمومی نام بِرَند و لوگوی شما را به نمایش درمی‌آورند. آفتابگیرهای ماشینی که پشت شیشه نصب می‌شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازۀ شیشۀ خودرو را به رایگان و در هر نقطه‌ای برای شما بوجود می‌آورند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به‌صرفه‌ترین نوع هستند.

دو دلیل اصلی و مهم برای استفاده کاربران و صاحبان خودرو از آفتابگیر

کاهش دما

اولین دلیل جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و افزایش دمای داخل کابین اتومبیل که گاهی در روزهای گرم تابستان بسیار آزاردهنده است و آنقدر حرارت داخل ماشین بالا می‌رود که نفس کشیدن را سخت کرده و حتی نمی‌توان به فرمان اتومبیل دست زد، پس آفتابگیر اتومبیل کمک بسیار زیادی به کاهش دما و ایجاد سایه داخل خودرو می‌کند.

امنیت

دلیل دوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط عابران است. استفاده از آفتابگیرها به‌ویژه در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری‌شده در ماشین باقی مانده مفید است. همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه‌های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو می‌دهد.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است و از رنگ‌پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می‌کند.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از اقلامی است که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی در مراکز مخصوص چاپ و عرضه هدایای تبلیغاتی عرضه می‌شود. هر کسی که وسیله نقلیه شخصی داشته باشد، حتما تا به حال برای تهیه آفتابگیر احساس نیاز کرده است. آفتابگیر وسیله‌ای کاربردی است که مانع از ورود نور خورشید به داخل ماشین می‌شود و سرنشینان و وسایل داخل ماشین را از گزند آفتاب، در امان نگه می‌دارد. آفتابگیر تبلیغاتی معمولا در دو مدل مربع و دایره تهیه می‌شود. این آفتابگیر از جنس پارچه شمعی است و داخل آن فنرهایی کار گذاشته می‌شود که شکل و فرم اصلی آن را حفظ کند. این آفتابگیرها به‌طورمعمول جمع می‌شوند و در یک کاور سوزنی قرار می‌گیرند.

روی آفتابگیر می‌توان لوگو، نام برند و اطلاعات مورد نیاز خود را چاپ کرد. ابعاد آن تقریباً اندازه کاغذ A3 است، ولی ابعاد طراحی ممکن است با توجه به نوع آفتابگیری که انتخاب می‌کنید متفاوت باشد. اگر می‌خواهید طراحی خاصی برای آفتابگیر داشته باشید حتماً از چاپخانه مورد نظر از قبل در مورد ابعاد آن سؤال کنید. استفاده از آفتابگیر در ماه‌های گرم سال به اوج خود می‌رسد و به‌طورمعمول افراد در طول سفر با خود همراه می‌برند. از آنجاکه روی وسیله نقلیه قرار می‌گیرد، مثل یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است و افراد زیادی آن را می‌بینند. پس با خیال راحت برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب و مفید و مؤثر، آفتابگیر خودرو را انتخاب کنید.

 

برچسب ها:

0 نظرات

ارسال نظرات