کتاب همپای رعد

کتاب همپای رعد

(0)

آتش مهر، بیل و آسمان، سفره خدا، یک نکته از هزاران، سفره خدا، دام شیطان، یک نکته از هزاران نکته، صف دیدار، دوراهی سخت، دستت را ببینم، نقطه اتکا، تاوان عشق و شیرینی پیروزی از جمله عناوین خاطراتی است که در این کتاب تبیین شده است.
 در این کتاب خاطراتی از محمدعلی تاجیک، حسن تاجیک، عباس رمضانی، میرزا حسن غلامی، شهین اردستانی، منیر اردستانی، اکبر اردستانی، مسعود گودرزی، کمال اردستانی، سیدمحمدتقی فاضلی، سیدمجتبی فاطمی، میرزا حسن غلامی، علی عالیزاده، محمد نگارستانی، مسعود گودرزی و علی محمد نادری در زمینه ویژگی‌های اخلاقی شهید مصطفی اردستانی ذکر شده است.

کتاب همپای رعد توسط سیدحمید مشتاقی‌نیا تدوین و بازنویسی شده و با همکاری کمیته حمایت و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت معاونت پژوهش مؤسسه سیره روایت شهدا تهیه و منتشر شد.

20,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 472
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

در یکی از قسمت های این کتاب با عنوان شیرینی پیروزی آمده است: عملیات هوایی بود ولی گاهی اوقات برای اینکه شناختش کامل شود زمینی می‌رفت تا منطقه را خوب وارسی کند. بعد از انجام عملیات و انهدام هدف، داد می‌زد و تکبیر می‌گفت موقع بازگشت کلاهش را درمی‌آورد، می‌گذاشت روی زانوهایش زمزمه می‌کرد و با دست به سینه می‌زد برای خودش حس و حالی داشت.

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
3000
موضوع
خاطرات شهید اردستانی
شماره کتاب شناسی ملی
2951171

دیدگاه ها (0)