فلش کارت زیباتر از شقایق

فلش کارت زیباتر از شقایق

(0)

این که می گویند شهدا می توانند برای همه مردم الگو باشند بیراه نیست. شهدا فقط کشته راه دفاع از میهن خود نیستند. اگر چه دفاع از وطن هم کاری بزرگ و حماسه ای سترگ محسوب می شود، اما وقتی زندگی ستاره های آسمان دفاع مقدس را مرور می کنیم نور وجودشان ما را به مسیری رهنمون می سازد که غایت آن، تربیت انسان های پاک و الهی است.

آنهایی که راه شهادت را برای دیدار با معشوق حقیقی خود برگزیدند سعی می کردند مجوز این ملاقات تماشایی را با کسب رضایت او به دست بیاورند. چه کسی است که نداند رضایت خدا از بندگانش در گروی رفتارهایی است که او را خشنود می سازد؟

یک جلوه از سیره عملی شهدا برای خشنود کردن خدای خود، توجه به مسئله حجاب و عفاف بوده است. سن شهدا را که ببینید بیشترشان جوان بوده اند. آنها هم به فراخور محیط و غرایز درونی، می توانستند برخی احکام الهی درباره حجاب را نادیده بگیرند. بعد هم رفتارشان را توجیه کنند که: جوان بودیم و جوانی کردیم، خدا می بخشد!!

"زیباتر از شقایق" یک مجموعه نفیس با طراحی منحصر به فرد است که 25 خاطره آموزنده از التزام شهدا به مقوله حجاب و عفاف به همراه بخشی کوتاه از آیات و احادیث، توصیه های مقام معظم رهبری و وصیت های شهدا در این خصوص را شامل می شود.

11,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 332
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
90000
نوع کاغذ
گلاسه 250 گرم
تعداد کارت
25
شیرینگ
دارد
سایز
بزرگ

دیدگاه ها (0)