شناسنامه شهید سید مرتضی آوینی

شناسنامه شهید سید مرتضی آوینی

(1)

یاران همراه ! سلام 

این نوشته گوشه ای از سبک زندگی و دانستنی های مربوط به سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی است که جهت معرفی اجمالی این شهید گران قدر به شما عزیزان ، به رشته تحریر در آمده است. امیدواریم که در تمام مراحل زندگی ، از راه و منش شهدا بهرمند شویم و این نوشتار کوتاه بتواند در انتخاب این عزیزان به عنوان رفقای اسمانی یاریمان دهد .

 

10,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 4245
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

به نام او که در باره دوستی با شهدا ( در سوره نساء ) می فرماید : حسن اولئک رفیقا؛این ها رفیق های خوبی هستند. در سوره (آل عمران) نیز فرمودند : زنده اند، از آن ها کار بر می آید؛ چون عند ربهم یرزقون اند و آرام بخش اند. این نوشته گوشه ای از سبک زندگی و دانستنی های مربوط به سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی است که جهت معرفی اجمالی این شهید گران قدر به شما عزیزان ، به رشته تحریر در آمده است. امیدواریم که در تمام مراحل زندگی ، از راه و منش شهدا بهرمند شویم و این نوشتار کوتاه بتواند در انتخاب این عزیزان به عنوان رفقای اسمانی یاریمان دهد .

در شناسنامه با هم می خوانیم :

درباره شهید - ازدواج - به روایت همسر- سایر ویژگی ها- گفتار شهید - در پی حقیقت بود - آشنایی با امام خمینی - نماز- نوشتن برای شهدا - کار برای شهدا - انقلاب و جنگ - فیلم سازی - فتح خون و حقیقت - روایت فتح - نوشته های شهید آوینی - به روایت دوستان .

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
2500
انتشارات
نشرکتابک
شابک
978-600-7362-99-0
موضوع
شهیدان
شماره کتاب شناسی ملی
9852743
سایز
نیم جیبی
نویسنده
محمد حسین قاسمی

دیدگاه ها (0)