کتاب بایسته های روایت ناگفته های شهادت

کتاب بایسته های روایت ناگفته های شهادت

(0)

تأملی در کلمه شهید، شهید یا قتل، ارزش شهادت به چیست، آرزوی شهادت، رابطه عشق و شهادت، رابطه ولایی در عشق، رابطه عشق و شهادت، ارتباط جهاد اکبر و جهاد اصغر، تاملی در روایت و تحلیل، فرهنگ شهید، سیره شهید یا رویکرد زندگانی او، اتقان در بیان سیره شهدا، تحریف احساسی، تحریف در وقایع و علل ورود مقوله تحریف در حقایق دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که در زیر مجموعه فصل های این کتاب بیان شده است.

این اثر گامی برای باز شدن پنجره ای رو به بوستان شهادت در قاب زرین اندیشه و خرد است، آنچه در این کتاب آمده تنها فرصتی است برای تضارب آرای صاحب نظران در حوزه ای که کمتر به آن توجه نشان داده ایم.

نگارنده این کتاب جوان خوش فکر حوزه علمیه و فارغ التحصیل رشته های فلسفه و هنر است که تراوشات ذهنی خود را با محوریت روایات و معارف دین به رشته تحریر درآورده که در نوع خود بدیع و عمیق است.

50,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 433
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

این کتاب به دو قسمت اصلی تقسیم شده که بخش اول آن ناگفته های شهادت است که به بیان ناگفته ها و مسائلی قابل توجه از مباحث اعتقادی شهید و شهادت می پردازد. در یافتن پاسخ از عقل خود فراتر رفته و به نظرات ائمه اطهار(ع) مراجعه کرده است.

قسمت دوم این کتاب که بیان بایسته های روایتگری نامگذاری شده، همه بایسته های این عرصه مقدس بیان شده است.

این مجموعه در تکمیل بایسته ها و از همه مهم تر بیان و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع روایتگری است و دو محور اصلی اتقان و بیان هنرمندانه که موضوع سخنان ایشان در جمع راویان موسسه سیره شهدا بوده بخش عمده مبحث روایتگری این کتاب است.

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
2000
موضوع
شهادت
شماره کتاب شناسی ملی
3040564

دیدگاه ها (0)