اکبر کاراته و بچه ننه ها

اکبر کاراته و بچه ننه ها

(0)

همه خاطرات رزمنده ها شنیدنی است چون بوی خدایی دارد. شرّ و شور رزمنده ها هم شنیدنی است....این کتاب تصاویری از نوجوانان جهاد سازندگی را به همراه دارد. لازم به ذکر است که مجموعه کتاب های طنز دفاع مقدس برای نوجوان در سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر دانسته شد.
اما خب، چه کنیم که قرار است حکایت هایی از بازیگوشی های خنده آور رزمنده های کم سن و سال را بخوانیم. این مجموعه، تنها گوشه ای از شرّوشوری و شیطنت های جغله های جهادی را که گویا تمامی نداشت، بازگو می کند.

70,000 تومان
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید گزینه خبرم کنید را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
پیشنهاد شگفت انگیز
کد محصول: 443
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ربیع
ارسال در سریع ترین زمان ممکن
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور سازنده: ایران
10 امتیاز با خرید این کالا

اطلاعات بیشتر

هر موضوعی مرکّب از اجزایی است. برای شناخت هر موضوع باید تمام اجزای آن را مانند قطعات یک پازل، کنار هم گذاشت تا بتوان آن موضوع را خوب و دقیق مورد بررسی قرار داد. شوخی و خنده، یکی از اجزای موضوعی، به نام دفاع مقدس بوده است. وقتی این قطعه را کنار دیگر قطعات مانند عبادت، ایمان، حماسه و... قرار می دهیم بهتر می توانیم حقیقت معارف دفاع مقدس را بشناسیم. نکته ای که در این بررسی باید مورد توجه قرار گیرد، وجود خط مشترکی است که مانند یک نخ تسبیح، تمام اجزا و قطعات مرتبط با دفاع مقدس را باهم مرتبط می سازد. شوخی و خنده هم، بخشی از حقیقت و معارف دفاع مقدس است. زیرا هم راستا با دیگر اجزای این مجموعه، در جهت رشد و بالندگی مدافعان اسلام و میهن قرار داشته است. روحیه طنز موجود در فضای جبهه، یک عنصر مهم محسوب می شد که در کنار دیگر عناصری چون معنویت، اخلاق، ایثار و... توان دفاعی رزمندگان اسلام را دوچندان می ساخت. بی تردید نوجوانی که بالاتر از بضی مردها، جرأت می کند پا به میدان خطر بگذارد را نمی توان بچه ننه! نامید؛

مشخصات

مشخصات کلی
شمارگان
2000
موضوع
محموعه داستانهای طنز دفاع مقدس
شماره کتاب شناسی ملی
3428958

دیدگاه ها (0)